ΚΛΕΦΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ - ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ...
Πήρα τηλέφωνο στην ΔΕΗ στο ΤΗΛ 11770 και μου είπαν ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο κόστος μεταφοράς από τον ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ!!!!!!!!μέχρι το σπίτι μας.
Το βάζουν μόνο στον ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. Είναι δε ανάλογο με το ποσό που καταναλώνεις.
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗ: "ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΛΛΩΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ή ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ?? ΜΗΠΩΣ ΠΑΛΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΛΛΩΔΙΑ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ???" "Απάντηση γι' αυτό δεν πήρα.(Κανονισμός !!!!!!!της ΔΕΗ σου λένε)
Υποτίθεται ότι με τα χρήματα αυτά (κανείς δεν γνωρίζει πόσα συγκεντρώνονται κάθε φορά… ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 1,9 δις. ΕΥΡΩ) καλύπτονται όσοι είναι εντεταγμένοι στο “κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ” κ.λ.π... (κάνετε κλικ πάνω στη φωτό και δείτε το καλά}
ΟΜΩΣ το άρθρο 29 του Νόμου 2773/99, έχει καταργηθεί από τον Αύγουστο του 2010, με νεότερο νόμο που έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως!
Αυτό σημαίνει ότι η είσπραξη του “χαρατσιού” αυτού είναι -τουλάχιστον τυπικώς- παράνομη και εφ όσον ασκηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, η ΔΕΗ θα υποχρεωθεί στην επιστροφή των παρακρατηθέντων παρανόμως χρημάτων. (εκτός αν σπεύσει η “κυβέρνηση” να καλύψει την παρανομία με νομικά εφευρήματα…)
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΑΜΕΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!




ο λογαριασμός είναι απο το 2012 ξεκολήστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι εγινε που ο λογαριασμος εινα απο το 2012.?Ενα παραδειγμα σου δινουν για το που βρισκεται η λαδια...και στους τωρινους (τουλαχιστον στους δικους μου) υπαρχει αυτο το χαρατσι...στον παλιο λογαριασμο κολλησες εσυ?
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει στους σημερινούς λογαριασμούς.
ΔιαγραφήΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΗ ΠΙΣΩ ΠΛΕΥΡΑ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΔιαγραφήΥπάρχει σε όλους τους εκκαθαριστικούς!!!!!
Διαγραφή95 euro mou eirthe xtes to koinis ofelias.ase mas re file den pate kala.
Διαγραφήpleon grafei sketo uphresies koinhs ofelias.....127 euro kai den grafei gia nomo tade kai ta sxetika pou lete
ΔιαγραφήΕίναι πραγματικά παράνομη αυτή η χρέωση από την Δ.Ε.Η. Από την Οικολογική Οργάνωση στην οποία είμαι μέλος, έχουν γίνει για τα μέλη της Οργάνωσης αγωγές στην ΔΕΗ - δωρεάν - και έχουν φυσικά κερδηθεί όλες και η ΔΕΗ επέστρεψε τα λεφτά που παράνομα χρέωνε στους πολίτες που έκαναν αγωγή. Όποιος ενδιαφέρεται ας μου γράψει στο Email μου : thanosnikolaou22@gmail.com.
Διαγραφήεχουμε φτασει να πληρωνουμε τη δεη με δοσεις, τοσο μεγαλα ειναι τα ποσα και στην τελικη δεν ζεσταινομαστε και οπως θελουμε. η κλοπη ειναι τεραστια και αυτο φυσικα δεν το καταλαβαινουν αυτοι που εχουν λεφτα με τη σεσουλα.μονο που ο σαμαρας εκανε ενα λαθος που θα το πληρωσει. αφησε οι φτωχοι στην ελλαδα να γινουν περισσοτεροι απτους πλουσιους
ΔιαγραφήΤις ρυθμιζόμενες χρεώσεις που τις πας? Σαν να φταιμε εμείς που καεί λιγνίτη η ΔΕΗ! Αι σιχτίρ! Χρέωση Προμήθειας Ρεύματος (4 μηνο) 325€ ρυθμιζόμενες χρεώσεις 300€, Διάφορες χρεώσεις???? 50€ ΦΠΑ 62€ ΝΕΡΙΤ 32€ -190€ Έναντι ... 600€ ...
Διαγραφήden to plirwsa kai meta erxotan o logariasmos me to poson aneksoflito.
Διαγραφήexoume misthous voulgarias mono pou ekei to reyma einai ftino 80e to dimino.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε ποιο νεώτερο νόμο καταργήθηκε αυτό το άρθρο? Για να ξέρουμε τι λέμε!
ΑπάντησηΔιαγραφή3. Η Πολιτεία με το άρθρο 36 του N. 4067/2012 – που αφορά τη διασφάλιση παροχής των ΥΚΩ στον Τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας – καθόρισε:
Διαγραφή- τον καταναλωτή ηλεκτρικής ενέργειας ως άμεσα υπόχρεο καταβολής του ανταλλάγματος των ΥΚΩ, καθώς και
- τις μοναδιαίες χρεώσεις ΥΚΩ, ανά κατηγορία πελατών, για τα έτη 2009, 2010, 2011, 2012, με τις οποίες επιμερίζεται η σχετική δαπάνη που αντιστοιχεί στο κόστος εκπλήρωσης των υποχρεώσεων παροχής ΥΚΩ, επισυνάπτεται..............
http://www.dei.gr/Default.aspx?id=61638&nt=18
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είμαι σίγουρος τελικά ως προς το τι ισχύει μετά την πρώτη ματιά!-Μπορεί κάποιος που το έχει ψάξει το θέμα, να το αποσαφηνίσει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήας μας πει κάποιος τι είναι και αυτό το καινούριο οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις που πλήρωσα το περασμένο τετράμηνο 170 ευρό
ΑπάντησηΔιαγραφήχρεώνουν έξτρα την κιλοβατώρα και εμείς νομίζουμε ότι πληρώνουμε από από 2000 κιλοβατώρες το τετράμηνο και πάνω, στα 0,10252 την κιλοβατώρα και εγώ πλήρωσα με 2014 κιλοβατώρες 560 ευρό
Οι λογαριασμοί της ΔΕΗ εκεί που ανέφεραν τις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις ανέφεραν το εξής: «Ν. 2773/99, άρθρο 29». Αυτή η αναφορά υπήρχε διότι μεταξύ άλλων το συγκεκριμένο άρθρο υποχρέωνε τη ΔΕΗ να απεικονίζει χωριστά τις χρεώσεις αυτές. Το άρθρο αυτό καταργήθηκε με το άρθρο 195 του ν. 4001/2011, ο οποίος θέσπισε το νέο νομοθετικό πλαίσιο περί ενέργειας (ρεύμα, φυσικό αέριο). Μερικοί από αυτούς που «όλα τα ξέρουν» είδαν ότι καταργήθηκε το άρθρο 29 του ν. 2773/99 (το οποίο είναι γραμμένο στο λογαριασμό της ΔΕΗ) και σου λένε «αφού καταργήθηκε το άρθρο, πώς εισπράττει η ΔΕΗ? Μας κλέβουν!». Αν είχαν όμως μπει στον κόπο (όπως εσύ) να ρωτήσουν ένα δικηγόρο θα τους έλεγε ότι: ναι μεν με το άρθρο 195 του ν. 4001/2011 καταργήθηκε ο παλιός νόμος του 1999 αλλά με το άρθρο 140 του ίδιου ν. 4001/2011 επαναλήφθηκε η ίδια ρύθμιση που υπήρχε και στο νόμο του 1999 σχετικά με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Συμπέρασμα: νομιμότατα εισπράττει η ΔΕΗ τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις (άλλο αν είναι δίκαιες ή όχι). Πηγή: www.lifo.gr
ΔιαγραφήΑυτό κ. Νίκο είναι μια άρτια, σωστά επεξηγηματική απάντηση, τουλάχιστον εμένα με κάλυψε πλήρως. Προφανώς πρέπει είτε να είναι το επάγγελμα σου στα νομικά ή να είσαι πολύ ψαγμένος. Μία άλλα απορία που έχω όμως: από όλα αυτά που μας χρεώνουν στους σημερινούς λογαριασμούς, είναι κάποιο από αυτά νομικά ακάλυπτο; Κοινώς παράνομο; Μεταφορά, διανομή ρεύματος (ξεχωριστές χρεώσεις μεταξύ τους), εκπομπή ρύπων νομίζω είδα την άλλη φορά; Στέκουν αυτά τα πράγματα νομικά;
ΔιαγραφήΣιγά μη χρειάζεται να είναι κάποιος δικηγόρος για να μπορεί να διαβάζει και να καταλαβαίνει τί λέει ένας Νόμος και ειδικότερα η Νομοθεσία που αφορά τη λεγόμενη "απελευθέρωση" της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας!!! Ρωτήστε τυχαία 10 δικηγόρους, αν καταλαβαίνουν τί σημαίνουν οι επί μέρους χρεώσεις στους λογαριασμούς ΔΕΗ και δημοσιεύστε τα αποτελέσματα της ... δημοσκόπησης!!!
ΔιαγραφήΚαι δεν είναι μόνο αυτό... η χρέωση του Δικτύου διανομής? Δικτύου μεταφοράς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά πάλι που παλαιότερα δεν υπήρχαν δεν τα καταλαβαίνω, από παντού να τα οικονομάνε θέλουνε?
Και γιατί να πληρώνω εγώ το ρεύμα των νησιών? εμένα με ρωτήσαν αν μπορώ να πληρώσω το δικό μου ρεύμα?
Παλαιότερα δεν γινόταν διάκριση της χρέωσης ηλεκτρικής ενέργειας σε κόστος παραγωγής, κόστος μεταφοράς, κόστος διανομής. Στην πραγματικότητα όμως πάντα υπήρχαν και υπάρχουν.
ΔιαγραφήΌσο για το αν δεν θέλεις να πληρώνεις το πολύ μεγαλύτερο κόστος kWh των νησιών, χρήσιμο θα ήταν να ξέρεις, ότι το πραγματικό κόστος kWh είναι διαφορετικό για κάθε καταναλωτή, κάθε ώρα, κάθε μέρα και νύχτα, κάθε εποχή.
Αν π.χ. μένεις μακριά από ή κοντά σε σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή σε υποσταθμό υψηλής τάσης ή σε υποσταθμό διανομής, το πραγματικό κόστος για κάθε kWh που καταναλώνεις, είναι διαφορετικό!
Αν μένεις σε έναν απομακρυσμένο οικισμό με διάσπαρτες μονοκατοικίες, το πραγματικό κόστος kWh που καταναλώνεις είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο μιας πυκνοδομημένης περιοχής με πολυκατοικίες!!!
Είναι επίσης πολύ πιθανό το πραγματικό κόστος για κάθε kWh που καταναλώνεις εσύ, να είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό κόστος του γείτονά σου!!!
Εκτός του ότι το σύστημα τιμολόγησης θα ήταν απίθανα πολύπλοκο και ίσως αδύνατο να είναι τόσο εξατομικευμένο, αμφιβάλλω αν θα ήθελες να πληρώνεις αυτό το πραγματικό κόστος kWh!!!
Οπότε … ξανασκέψου αυτά που έγραψες!
Παίδες, το συγκεκριμένο είχε γίνει σκηνικό από τα ΜΜΕ, επί ημερών Παπαδήμου και υπουργίας Βενιζέλου στο Οικονομικών! Βεβαίως το αποτέλεσμα είναι να περάσουν ειδική ντροπολογία που το νομιμοποίησε μέσα σε ένα βράδυ, από την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήναι είναι λίγο παλιό αλλά σήμερα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ πολύ όλους τους posters πρωτού επιχειρηματολογήσουν βασει μερικών εκ των νόμων και των χωρίων τους να έχουν πρωτίστως διεξάγει εις βάθος τέτοιου είδους έρευνες προκειμένου να μην παραπλανώνται οι αναγνώστες οι οποίοι έχουν άγνοια επί των νομικών θεμάτων και παρεκτρέπονται με αποτέλεσμα να μην πληρώνουν τα θεσμοθετημένα ποσά που τους αντιστοιχούν και να έχουν όποια εις βάρος τους αποτελέσματα εξαιτίας αυτού.Για τον συγκεκριμένο φόρο υπάρχει ολόκληρη τεκμηρίωση βάσει των άρθρων 55 και 56 του 4001/2011 καθώς επίσης τηρείται ακόμη σε ισχύ το άρθρο 29 2773/99 βάσει του άρθρου 196 παρ.14 του 4001/2011.Για το τι ισχύει απο εκεί και έπειτα βάσει των νόμων του 2012, 2013, 2014 είναι δίκο σας θέμα να το διερευνήσετε ωστόσο σας παρακαλώ επιτέλους να γίνονται σωστά οι έρευνες και μετά να αναρτώνται διαδικτυακά γιατι η ημιμάθεια είναι χειρότερη απ’ την αμάθεια!Να προσθέσω οτι δεν είμαι ούτε δικηγόρος ούτε έχω καμία σχέση με το επάγγελμα αλλά είμαι σε θέση να διεξάγω έρευνα καθ' οτι όλοι οι νόμοι είναι αναρτημένοι διαδικτυακά και λόγω της παραπληροφόρησης πολλών και διαφόρων ιστοτόπων θεωρώ καθήκον μου να ψάχνω πρωτού μιλήσω.Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή, σύµφωνα µε την παράγραφο 6, του άρθρου 55 του ν.4001/2011 Οι αριθμητικές τιμές των συντελεστών της ανωτέρω
ΑπάντησηΔιαγραφήμεθοδολογίας, καθώς και οι μοναδιαίες χρεώσεις που
επιβάλλονται στους Πελάτες, ανεξάρτητα Προμηθευ−
τή, προσδιορίζονται κάθε έτος με απόφαση της ΡΑΕ,
η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνή−
σεως. δεν υπαρχή νόμος για καταργήσει του ΥΚΟ .άλλα δεν υπαρχή και ανακοίνωση απο την ΡΑΕ για τις τιμές των συντελεστών για το ετος 2013-2014 και μας χρεώνουν με την τιμή τις τελευταίας απόφασης του 2012
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικα το πληρωνουμε ή ΟΧΙ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά πληρώνουμε και το "ΥΚΩ" και ΟΛΑ τα άλλα και ειδικότερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ, τα ΧΑΡΑΤΣΙΑ των ... ΑΠΕ-ατσίδων και της ... ξε-ΝΕΡΙΤ, αν δεν θέλουμε κάποια στιγμή να μας κόψουν την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας!!!
Διαγραφήκαι κάτι ακόμα: τα μηχανήματα των τραπεζών που πληρώνουμε τους λογαριασμούς, (γιατί αφαιρεθήκαν από την ΔΕΗ), δίνουμε προμήθεια 0,80 λεπτά για κάθε συναλλαγή, φανταστήτε πόσα βγάζουν οι τράπεζες μηνιαίος από μας, μιας και οι περισσότεροι πλέον πληρώνουμε μέσω μηχανημάτων τη ΔΕΗ!!!!! Δεν είναι και αυτό παράνομο? μας έχουν πνίξει από παντού!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν υπαρχει στους λογαριασμους σημερα ειναι τουλαχιστον αδεξιο και τσαπατσουλια να ποσταρετε ενα λογαριασμο του 2012.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σας εκτιμουσα πολυ περισσοτερο αν τα στοιχεια σας ηταν εξαρχης σωστα χωρις να χρειαζονται τοσες διευκρινισεις
Σας ευχαριστω
ΣΤΟΝ ΕΝΑΝΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήυπάρχει και στους τελευταίους λογαριασμούς στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις...και τώρα τι κάνουμε? δεν το πληρώνουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά πληρώνουμε και το "ΥΚΩ" και ΟΛΑ τα άλλα, ακόμη και ειδικότερα ΔΥΣΤΥΧΩΣ και τα ΧΑΡΑΤΣΙΑ των ... ΑΠΕ-ατσίδων και της ... ξε-ΝΕΡΙΤ, αν δεν θέλουμε κάποια στιγμή να μας κόψουν την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας!!!
ΔιαγραφήΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΕΓΩ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ή ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ...
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΙΑΔΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ,ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΜΑΣ...
ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ,ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΕΝΑ ,ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ!!!! ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ,ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΟΛΗ Η ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ... ΚΑΙ ΣΥ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ... ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ... ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ,ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ,ΟΥΤΕ ΝΟΜΙΜΟ,ΟΥΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟ...
Κι εγώ φίλτατε θα σου πω την δική μου άποψη, μια άλλη οπτική γωνία: όποιο κριάρι πάει κ αποφασίσει έτσι μια μέρα να μην πληρώσει κάτι χωρίς να έχει συμβουλευτεί δικηγόρο, χωρίς να γνωρίζει ή να έχει ψαχτεί αν είναι νόμιμο ή όχι, είναι άξιος της μοίρας του/της!!
ΔιαγραφήΔεν είμαι υπέρ της ημιμάθειας σε καμία περίπτωση, αλλά τουλάχιστον ο poster είναι κάποιος που επιτέλους μπούχτισε με αυτά που παθαίνουμε και αντέδρασε.
Ευτύχως υπάρχουν και δικηγόροι και μη νομικοί bloggers εδώ που γνωρίζουν και είναι σε θέση να μας διαφωτίσουν. Υπάρχει και το google για να λύνουμε ότι απορία μας προκείπτει. Η νομοθεσία υπάρχει επίσης και σε κρατικά ιστολόγια.
Τέλος, χωρίς να απευθύνομαι σε κανέναν εδώ συγκεκριμένα, του καθενός η πάσης φύσης ηλιθιότητα και η απάθεια (μη αντίδραση) έχουν καταντήσει την Ελλάδα μας στα χάλια του σήμερα. Αυτό και ένα σοβαρό ποσοστό του πληθυσμού μας που ήταν, είναι και θα είναι: ακαλλιέργητοι, ηλίθιοι, ρουφιάνοι, γλίφτες, συμφεροντολόγοι, κλέφτες, σφετεριστές και γενικά κάθε είδους λέρας κ' εγκληματιών, κοστουμαρισμένων και μη. Η σκληρή αλήθεια...
αν δειτε σε προσφατο λογ/σμό, υπαρχει πάλι η χρέωση με τον τίτλο ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ,χωρίς να αναφέρει το νόμο του 99 .Μήπως εκ του πονηρού?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΟΙΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΕΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΙΝΩΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΙΣΑ ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΝΤΕ ΚΑΙ Γ.............
ΑπάντησηΔιαγραφήσωστος
ΔιαγραφήΗ εκάστοτε Διοίκηση της ΔΕΗ διορίζεται από την εκάστοτε Κυβέρνηση!!!
ΔιαγραφήΔεν ξερω αν ειναι νομιμο η οχι, παντως οι υπηρεσιες κοινης ωφελειας υπαρχουν στον εκκαθαριστικο λογαριασμο της ΔΕΗ! Και μαλιστα οταν πηρα να ρωτησω μου ειπαν οτι η χρεωση ανεβαινει αναλογα την καταναλωση επι % και οτι πανω απο τις 2000kwh διπλασιαζεται!!! Ετσι εγω περισυ το ιδιο τετραμηνο με 1930kwh πληρωσα 25Ε K φετος με 2030kwh θα πληρωσω 80 !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήse logariasmo pou einai sto orio diladi kato apo 1600 kw/h einai giro sta 6 me 7 eyro. se logariasmoys pano apo 1600 arxizei k anebenei dramatika kai se logariasmoys pano apo 2000 kw/h pou einai to 2o orio skarfalonei pano apo ta 80 eyro kai paei legontas !! simera moy irthe k mena to idio me timi koinis ofeleias 80,5 !!!! kai einai alitheia ontos !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει στον λογαριασμό κανονικότατα και όποιος δεν το βλέπει να επισκεφτεί άμεσα οφθαλμίατρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικα και υπαρχει στο λογαριασμο μην ακουμε μαλ@κιες .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ απορώ με τα κανάλια.... Τώρα με τις δημοτικές ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήεκλογές τι θέλουν να μας πουν δεν έχω καταλάβει ,ότι γίνανε καλύτεροι ;
και ότι έχουν πιο μεγάλα αγγούρια για τον κ...αλοκαιρι; μας;
ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ... ΠΟΥ ΤΟ ΛΑΛΑΤΕ ΚΙΟΛΛΑΣ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 2012 ΓΙ ΑΥΤΟ Κ Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΡΑΦΕΙ Ι
ΑΡΘΡΟ 36 http://www.dei.gr//Documents2/%CE%A5%CE%9A%CE%A9/%CE%A5%CE%9A%CE%A9%20%CE%86%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF%2036%20%CE%93%CE%9F%CE%9A%20-%20%CE%A6%CE%95%CE%9A%20%CE%91%CE%84%2079_09042012_%CE%9D%CE%9F%CE%9A-%CE%A5%CE%9A%CE%A9_%CE%BD4067.pdf
προσοχη !!!!!!!!!!εαν η κατανάλωση είναι έως 1800kw το ποσό για ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι κάπως νορμάλ,από 1800kw και πάνω αρχίζει και ξεφεύγει.Εγώ για 4000kw λόγω καλοριφέρ
ΑπάντησηΔιαγραφήήρθε 445ευρω + 375ευρω οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις+++++++περίπου 1000.Τώρα τρέχω .......
Εκει στην ΔΕΗ θελουν οντως πολλες κλωτσιες που λεει και ο φιλος Tsibouri ποιο επανω.Ξεσηκωθειται ολοι μαζι αλλιως θα μας βγαλουν εξω απο τα σπιτια μας χωρις να το καταλαβουμε.Αυτα ειναι εξωφρενικα πραγματα που ζητανε απο εναν λαο που στην ουσια ειναι στο χειλος του γκρεμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά ειλικρινά χαίρομαι που όλοι ενδιαφέρεστε και συζητάτε το θέμα όμως όπως και να έχει αυτά και άλλα πολλά θα τα πληρώνουμε για πολλά χρόνια ακόμη για να μη πω για πάντα. Κανείς από σας είμαι σίγουρη δε προτίθεται να μη πληρώσει για να μην έχει φυσικά νομικές κυρώσεις και για να έχει ρεύμα ώστε να μπαίνει στο ίντερνετ και να τα γράφει όλα αυτά. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι απλά να το αποδεχτείτε και να βγάζετε το άχτι σας κάτω από τέτοιες αναρτήσεις κάποιου άλλου αγανακτησμένου, Πραγματικά αυτό με λυπεί όπως και όλους εσάς βέβαια, κανείς δε μπορεί να κάνει τίποτα όσο μας κυβερνάνε αυτά τα ''άτομα'' και προφανώς δεν εννοοώ μόνο ένα κόμμα αλλά πολλά. Καλή συνέχεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΓλυκιά μου, πραγματικά εντυπωσιάστηκα απ'την προτροπή σου: "...Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι απλά να το αποδεχτείτε και να βγάζετε το άχτι σας κάτω από τέτοιες αναρτήσεις κάποιου άλλου αγανακτησμένου" !!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ. ΑΠΑΤΕΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΕΨΙΑΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝ ΣΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΤΙΜΙΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ!!! ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΡΟΥΣΦΕΤΙΩΝ! ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΘ' ΟΛΑ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ, ΚΑΘ' ΟΛΑ ΤΙΜΙΟΙ ΠΟΥ ΕΠΩΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΛΗΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!!! ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ!!!!!!! ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΤΕ... ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΚΑΛΑ.... ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!!! ΒΓΑΛΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ρυθμιζόμενες χρεώσεις , κύριοι, υφίστανται... Είναι υπαρκτοί και στους πρόσφατους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς. Στο λογαριασμό μου με ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ 16/05/2014 ΚΑΛΟΎΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ Ρυθμιζόμενες χρεώσεις 62,66 €. Επισκέφτηκα τη ΔΕΗ και ρώτησα τι είναι το συγκεκριμένο ποσό και μου έδωσε η υπάλληλος ένα δισέλιδο στο οποίο περιγράφει τα όσα περιλαμβάνει η ένδειξη Ρυθμιζόμενες χρεώσεις... Βάλτε www.dei.gr/ Χρήσιμες πληροφορίες για το λογαριασμό ρεύματος χαμηλής τάσης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιγράφω μια παράγραφο από το έντυπο που μου έδωσαν στα γραφεία της ΔΕΗ
2. Οι χρεώσεις που περιλαμβάνει η αξία του ηλεκτρικού ρεύματος υπολογίζονται ξεχωριστά και αναλυτικά, σε ανταγωνιστικές και σε ρυθμιζόμενες, οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με την κατανάλωση, το είδος και τη Συμφωνημένη Ισχύ ( Σ.Ι.) της παροχής... ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΝΤΥΠΟ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ
εγω ανηκω στο κοινωνικο τιμολογιο.το τελευταιο τετραμηνο ξεπερασα τις κιλοβατορες που δικαιολογει το κοινων.τιμολογιο(1500),και εφτασα τις 2200.Για τον λογο αυτο εκδοσανε τον λογαριασμο μου,οχι ως κοινων. τιμολ.,αλλα ως κανονικο που αυτο σημαινει διπλη τουλαχιστον χρεωση σε ολα και με πολλα συν,οπως οι ρυθμιζομενες χρεωσεις,και μεσα σ'αυτες οι περιφημες υπηρ,κοινης οφελ.δηλ. αλλα 200 ευρω επιπλεον στο λογαρισμο μου,ολος μαζι 500ευρω.Και θελω να ρωτησω τωρα..........ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ,της δεη και της καθε κυβερνησης,επειδη εκαψα μερικες μοναδες επιπλεον(και καλος να τις πληρωσω),γιατι μπορει να ημουν αρρωστος,η' να ειχα καποιο προβλημα,η' για οποιοδηποτε λογο,αυτο σημαινει οτι επαψα να ειμαι ανεργος,η' χαμηλομισθος και πρεπει να με τιμωρησετε????? ΕΙΣΑΣΤΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ,ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ ΤΩΡΑ ΙΣΧΥΕΙ,ΟΙ ΑΛΥΤΕΣ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ.Κ ΤΟ ΝΕΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φταιει η Δεη.Εχουνε μα8ει οι μεγαλοι να κλεβουνε τον λαο και ο λαος να πληρωνει κανονικα και μετα να διαμαρτηρετε.Για να δοκιμασουμε ολοι ομως να παμε στην ΔΕΗ να κοψουμε την συνδεση εντελως οχι πολυ για 2 μηνες να δεις πως πεφτει το κρατος και πως μειωνει η ΔΕΗ τους λογαριασμους στο 1/2 και κατω.Μην πληρωνεις ουτε ΔΕΗ ουτε νερο ουτε εφορια ουτε κλησεις ουτε τραπεζες να δω τοτε πως 8α αντιδρασουνε,Επαναλαμβανω 2 μηνες το πολυ να μην κυκλοφοραει ουτε ενα ευρω στην αγορα.Εχεις διαλυσει τα παντα .Αλλα δυστυχως οι περισσοτεροι απο αυτους που διαμαρτυρονται ψηφιζουνε Ν.Δ οποτε καλα να πα8ουνε μπας αν και δεν το νομιζω να μα8ουνε.Οσο σκυβουμε το κεφαλι τοσο 8α μας μαστιγωνουνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά έχω πάει στη ΔΕΗ, κι έχω πάρει το νόμο...εντάσουν εκεί όοολεεεεςς, τις ευπαθείς ομάδες, κοινωνικό τιμολόγιο,τις μεταφορές δικτύου στα νησιά κ δε θυμάμαι τί άλλο...δεν το γλυτώνουμε..το εισπράτουν κανονικά..Αυτό που δε μου εξηγήθηκε ήταν γιατί δε με ρώτησε η ΔΕΗ, αν θέλω να το πληρώνω..Θεωρητικά είναι η κοινωνική πολιτική Κράτους- ΔΕΗ...Δλδ...εμείς..!! Τώρα ξέρετε...Σοσιαλισμός του κ@λου...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτι λόγια να πεις και πως να περιγραφεί ... τα καρκινωματα στην παρέλαση... ρε κοπριτες τοσο ξεφτιλα ρε.... κοινωνική πολιτικη της ΔΕΗ ναι για το αμφιψωμο των σαπιοκοιλιάδων ...ταγαράδων.. κλπ....πως ειπαμε ... η μόνη απάντηση σε όλα αυτα, σε όλο αυτό το δουλεμα προς την κοινωνία Χρυση Αυγή αυτό ποναει...αυτό τους τσούζει.... εκεί πάμε...ετσι τους τιμωρούμε... το δουλεμα τελος και μάλιστα όταν προερχεται απο παντελώς ηλίθιους και ψευτες
ΑπάντησηΔιαγραφή