ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ!!
Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως το Πάσχα άκουσε...
δημοτικά τραγούδια...
Όταν άκουσε την Γωγώ Τσαμπά αμέσως το μυαλό της πήγε στη συνεργάτιδά της, την Κατερίνα Ζαρίφη.
Τότε η Κατερίνα αποκάλυψε πως το πρώτο μήνυμα που έλαβε μετά την Ανάσταση ήταν από την Γωγώ Τσαμπά:
«Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη Γωγώ Τσαμπά» και με αρκετή δόση χιούμορ συνέχισε: «Αυτό το Πάσχα φάγαμε αμνοζαρίφια»!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
Πηγή: gossip-tv.gr
Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως το Πάσχα άκουσε...
δημοτικά τραγούδια...
Όταν άκουσε την Γωγώ Τσαμπά αμέσως το μυαλό της πήγε στη συνεργάτιδά της, την Κατερίνα Ζαρίφη.
Τότε η Κατερίνα αποκάλυψε πως το πρώτο μήνυμα που έλαβε μετά την Ανάσταση ήταν από την Γωγώ Τσαμπά:
«Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη Γωγώ Τσαμπά» και με αρκετή δόση χιούμορ συνέχισε: «Αυτό το Πάσχα φάγαμε αμνοζαρίφια»!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
Πηγή: gossip-tv.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου