Ads 468x60px

.

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ - Το μήνυμα της Τσαμπά στην Ζαρίφη και τα…. ΑΜΝΟΖΑΡΙΦΙΑ!!

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ!!

Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως το Πάσχα άκουσε...
δημοτικά τραγούδια...
Όταν άκουσε την Γωγώ Τσαμπά αμέσως το μυαλό της πήγε στη συνεργάτιδά της, την Κατερίνα Ζαρίφη.

Τότε η Κατερίνα αποκάλυψε πως το πρώτο μήνυμα που έλαβε μετά την Ανάσταση ήταν από την Γωγώ Τσαμπά:

«Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη Γωγώ Τσαμπά» και με αρκετή δόση χιούμορ συνέχισε: «Αυτό το Πάσχα φάγαμε αμνοζαρίφια»!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:


Πηγή: gossip-tv.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου