Ads 468x60px

.

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Την πέταξαν ΕΞΩ απο το λεοφορείο γιατί ΔΕΝ τους ψήφισε!!

Την πέταξαν ΕΞΩ απο το λεοφορείο γιατί ΔΕΝ τους ψήφισε...


ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ;;; Κατέβασαν γυναίκα από λεωφορείο και την πέταξαν στον δρόμο επειδή ΔΕΝ τους ψήφισε!!!

Μόνο προεκλογικό πολιτισμό δεν δείχνει η ενέργεια σε βάρος ετεροδημότισσας στην Καλαμπάκα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα είχε μεταβεί από την Αθήνα με λεωφορείο για να ασκήσει το εκλογικό της δικαίωμα στον Κορυδαλλό, λεωφορείο που ναυλώθηκε από Συνδυασμό που διεκδικεί τον Δήμο Καλαμπάκας.

Η γυναίκα όμως έχασε το λεωφορείο της …επιστροφής στην πρωτεύουσα και επιβιβάστηκε σε λεωφορείο «αντίπαλου» Συνδυασμού, χωρίς αρχικά να γίνει αντιληπτό από τους υπόλοιπους επιβάτες το …πολιτικό της φρόνημα.

Μετά από μια διαδρομή 20 χιλιομέτρων όμως η γυναίκα, βρέθηκε εκτός λεωφορείου ως …τιμωρία για την επιλογή της στην …κάλπη!!!

ΕΛΛΑΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...

star.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου