Ads 468x60px

.

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Τζένη Μπαλατσινού: " Έκλαιγα τρεις μέρες για την κόρη μου..."

 " Έκλαιγα τρεις μέρες για την κόρη μου..."

Είναι η μεγάλη αδυναμία της Τζένης, αφού δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή της χωρίς αυτή.
Λένε πως το πρώτο παιδί κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά κάθε μητέρας, κάτι που έρχεται να επιβεβαιώσει και η Τζένη Μπαλατσινού, αφού κάθε φορά που μιλάει για την κόρη της Αμαλία, το πρόσωπό της φωτίζεται.

Τα χρόνια που πέρασαν από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισε μοιάζουν σαν ψέμα, αφού δεν μπορεί να πιστέψει πως το ξανθό αυτό πλασματάκι έγινε μια ολόκληρη γυναίκα.

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου η κόρη της έκλεισε τα 17 της χρόνια, κάνοντας την Τζένη να ξεσπάσει σε κλάματα.

«Έκλαιγα τρεις μέρες συνέχεια για την κόρη μου» παραδέχεται, καθώς δεν μπορεί να πιστέψει πως η κόρη της σε λίγο καιρό ενηλικιώνεται και δεν θα την έχει πια υπό την προστασία της. Η στιγμή που άκουσε από τα χείλη της κόρης τη λέξη «μαμά» είχε καθοριστική σημασία για εκείνη, αφού τότε άλλαξε όλη της η ζωή. Ποτέ δεν θα ξεχάσει που κρατώντας την από το χέρι, τη βοήθησε να κάνει τα πρώτα της βήματα, ούτε όταν για πρώτη φορά την είδε να χορεύει πάνω στις πουέντ της...

Πηγή

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου