Προκειμένου να γεμίσουν τα πλάνα του σκηνοθέτη επιστρατεύτηκαν δεκάδες πούλμαν απο την Καλαμάτα (!!!). Παρόλα αυτά η πλατεία Συντάγματος ήταν μισοάδεια σε αντίθεση με τα τηλεοπτικά πλάνα που είδαμε όλοι στα δελτία ειδήσεων!
ΔΕΊΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ:
Πηγή












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου