Kακά τα ψέματα , μα είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσεις ένα χωρισμό απο θάνατο...
Τρεις ολόκληρους μήνες μετά τον θάνατο του αξέχαστου Σάκη Μπουλά, η σύντροφός του Αλεξάνδρα Ούστα προσπαθεί να μάθει να ζει χωρίς αυτόν.
Οι φίλες της από την πρώτη στιγμή στάθηκαν στο πλευρό της για να την στηρίξουν στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής της.
Η 32χρονη ηθοποιός πήγε για καφέ με μια από τις καλύτερές της φίλες, την Κατερίνα Τσάβαλου και έβγαλαν μαζί μια selfie.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου