Κάποιες φορές η ζωή μας χτυπάει τόσο σκληρά, που εικρινά μας κάνει να λέμε: "γιατί εμένα;"...
Δύσκολες ώρες περνά η Έρρικα Πρεζεράκου, αφού «έχασε» έναν αγαπημένο φίλο και «αδερφό». Η ίδια έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο facebook:
«Καλο σου ταξίδι Γιώργο Κελαϊδίτη … Καλο ταξίδι αγαπημένε μου φίλε και αδελφέ.. Με ευγνωμοσυνη που συναντηθήκαμε στην Γη αυτη την εποχή … Τοσο σημαντικός στην καρδιά μου… Τοσο σημαντικός...»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου