Ads 468x60px

.

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΓΚΑΦΑ | H μεγάλη ΓΚΑΦΑ της Μενεγάκη: Tο μικρόφωνο ανοιχτό και Ελένη.....έλεγε!! {video}

H μεγάλη ΓΚΑΦΑ της Μενεγάκη: Tο μικρόφωνο ανοιχτό και Ελένη.....έλεγε!!
H μεγάλη ΓΚΑΦΑ της Μενεγάκη: Tο μικρόφωνο ανοιχτό και Ελένη.....έλεγε...





Η παρουσιάστρια δεν είναι στα καλύτερά της αυτή την εβδομάδα και δεν το κρύβει...

Την ώρα που είχε την Άννα – Μαρία Μπαρού, ενώ ήταν ανοιχτό το μικρόφωνό της είπε στον Γρηγόρη Γκουντάρα ότι δεν είναι καλά και δεν τη βγάζει την εβδομάδα «Δεν είμαι καλά! Θα ζαλιστώ! Θα κοιμηθώ»!






Στη συνέχεια όμως το είπε και δυνατά: «Δεν την παλεύω αυτή την εβδομάδα... Καταρρέω! Δε μπορώ! Μόνο εσύ Γρηγόρη μου με ανεβάζεις»!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:





Πηγή

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου