ΡΑΓΙΖΟΥΝ ΚΑΡΔΙΕΣ τα λόγια της ΓΝΩΣΤΗΣ ηθoποιού για τον Σάκη Μπουλά
"Με πόνεσε, με πονάει και θα με πονάει που μας άφησε ο Σάκης..."
ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕ τους πάντες που μετά απο τόσο καιρό μιλάει ακόμα για τον Σάκη...
Με πόνεσε, με πονάει και θα με πονάει που μας άφησε ο Σάκης. Τον ήξερα πριν καν ασχοληθώ με το θέατρο, όταν φοιτούσα στην Φιλοσοφική. Φιλοσοφημένο πλάσμα. Ταλαντούχο. Έξυπνο και γενναιόδωρο. Χαρισματικό, χωρίς μικρότητες. Ξέρετε τι με παρηγορεί; Έζησε όπως ήθελε και γεύτηκε μεγάλες χαρές, και επαγγελματικά και προσωπικά.
Και δεν υπήρξε μίζερος ποτέ ούτε με την αρρώστια του. Είχε μια αξιοπρέπεια που δεν είχα ξαναδεί. Πήγαινα και τον έβλεπα στο σπίτι. Στο νοσοκομείο, μου το έκρυβαν ότι μπήκε, το έμαθα λίγο πριν φύγει. Τον είχα δει ένα μήνα πριν χαθεί. Με την Αλεξάνδρα του (σ.σ ο λόγος για τη σύντροφο του, Αλεξάνδρα Ούστα) να του στέκεται κερί αναμμένο. Τον στήριξε πολύ.
Αυτά δήλωσε για τον αγαπημένο της φίλο και συνάδελφο Σάκη Μπουλά, σε συνέντευξη της στο Hello που κυκλοφορεί η Άβα Γαλανοπούλου...
πηγή




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου