To MΕΓΑΛΟ ΚΑΡΦΙ του Λιάγκα για την Μακρυπούλια...
ΕΛΕΟΣ ΒΡΕ ΛΙΑΓΚΑ...δείτε τι είπε και τα σχόλια δικά σας...
Ο Γιώργος Λιάγκας μίλησε για την χθεσινή εμφάνιση της Ζέτας Μακρυπούλια στον χθεσινό τελικό του "Just the two of Us".
«Οι μόδιστροι χθες το βράδυ λέγανε ότι ήταν κιτσερέλα...» είπε ο παρουσιαστής, τονίζοντας ότι η παρουσία της Ζέτας του άρεσε πολύ, αλλά όχι και το φόρεμά της.
Δείτε το "θάψιμο" που της έριξε στο βίντεο :
πηγή



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου