Ads 468x60px

.

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ | Αν κερδίσει η Εθνική θα βγω ΟΛΟΓUΜΝΗ στο Σύνταγμα

ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ | Αν κερδίσει η Εθνική θα βγω ΟΛΟΓUΜΝΗ στο Σύνταγμα
ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ | Αν κερδίσει η Εθνική θα βγω ΟΛΟΓUΜΝΗ στο Σύνταγμα

ΟΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ...ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΟΛΑΣ!!


Η πασίγνωστη ποpνοστάρ και «Μούσα» του Δημήτρη Σειρηνάκη, δηλώνει «κολλημένη» με τη μπάλα και λυπημένη που λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν κατάφερε να βρεθεί στη Βραζιλία για να εμψυχώσει την εθνική μας ομάδα!


Ωστόσο δηλώνει έτοιμη να κάνει ο,τι μπορεί από Ελλάδα, έτσι για να τους δώσει κίνητρα:

«Αν η εθνική μας καταφέρει να περάσει από τον όμιλο στο Μουντιάλ, εγώ θα κάνω στpιπτίζ στο Σύνταγμα! Θα το κάνω και μακάρι να λειτουργήσει σαν γούρι. Η Μαρία ο,τι υπόσχεται το κάνει και δεν αλλάζει γνώμη μετά. Αν κερδίσουμε θα μείνω στο Σύνταγμα όπως με γέννησε η μαμά μου! Διαφορετικά, καλή καρδιά…»

Με τη σημαία στο χέρι δίνει τον δικό της «αγώνα» η νεαρή πορνοστάρ, η οποία φρόντισε να μας αφήσει μια πρώτη γεύση για το τι θα επακολουθήσει αν κερδίσουμε, φωτογραφιζόμενη στο Σύνταγμα με καυτό jean σορτσάκι, topless.


Μάλιστα δεν διστάζει να κάνει και τις… παρατηρήσεις της στους παίκτες μας για το 3-0 από την Κολομβία, λέγοντας:

«Η Εθνική μας δεν μπήκε στο πνεύμα του αγώνα από το ξεκίνημα, και το πλήρωσε. Προσπάθησε μετά να το ισορροπήσει, αλλά δεν κατάφερε να βρει δίχτυα, κάτι που αποτελεί το μεγάλο της πρόβλημα. Ο αγώνας με την Κολομβία είναι ένα καλό χαστούκι για να τα πάμε καλύτερα. Εγώ πάντως έτσι και τ΄αγόρια μας καταφέρουν να προκριθούν, θα γδυθώ στην πλατεία Συντάγματος!»

Μένει να δούμε αν η Μαρία Αλεξάνδρου θα πραγματοποιήσει την «απειλή» της, ή αν είναι τόσο σίγουρη ότι η Εθνική μας δεν θα τα καταφέρει να προκριθεί, επομένως «γδuνεται»… εκ του ασφαλούς!

Κοντός ψαλμός αλληλούια!!!

Πηγή : star.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου