ΔΕΙΤΕ τι έπαθε αυτό το σκυλάκι όταν ξανάδε το αφεντικό του μετά από 2 χρόνια!
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ θα σας ΡΑΓΙΣΕΙ την καρδιά...
Έλειπε η αφεντικιά του δύο χρόνια!
Η Rebecca Ehalth έλειπε για δύο χρόνια στη Σλοβενία λόγω εργασίας. Η οικογένεια της την επισκέφθηκε πριν ένα χρόνο για τον γάμο της. Στο "μυστήριο" παραβρέθηκαν όλοι εκτός από την Casey...
Όταν η Rebecca επέστρεψε στο Murrysville, το σκυλάκι έπεσε με λυγμούς στην αγκαλιά της και δευτερόλεπτα αργότερα λιποθύμησε! Ευτυχώς, συνήλθε μετά από λίγο...πηγή : zappit.gr
Δείτε το απίστευτο βίντεο:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου