ΣΟΚ | ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ έπεσε σε γκρεμό 50 μέτρων στην...
ΜΕΓΑΛΗ επιχείρηση απο την πυροσβεστική...
Αυτοκίνητο με δύο επιβαίνοντες έπεσε σε γκρεμό 50 μέτρων στην περιοχή Λιοντάρι στους Αγίους Θεοδώρους.
Όπως αναφέρει το korinthostv.blogspot.gr, ολόκληρη επιχείρηση είχε στήσει η πυροσβεστική υπηρεσία με δύο οχήματα και έξι άνδρες για τον απεγκλωβισμό δυο ατόμων που έπεσαν με το αυτοκίνητό τους σε γκρεμό 50 μέτρων στον οικισμό Κατσιβιρι περιοχή Λιοντάρι στους Αγίους Θεοδώρους.
Ευτυχώς, οι και οι δύο επιβαίνοντες τραυματίστηκαν ελαφρά ενώ μεταφέρονται στο νοσοκομείο της Κορίνθου.........newsbomb.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου