ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ...
Ποιος θα τολμούσε να το δείξει; Ποιο συστημικό ΜΜΕ έχει τα κότσια να κάνει έστω και αναφορά;
Ποιος μεγαλοδημοσιογράφος των 50+ χιλιάδων ευρώ μηνιαίως θα ξεστομίσει κάτι μωρέ, για το «μέλλον» που ανέβηκε στα έδρανα του «σάπιου» Κοινοβουλίου και τους ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ;;;
Η ομιλία ενός έφηβου βουλευτή που δεν θα μας δείξουν ΠΟΤΕ τα συστημικά.. ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ...ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙΣ...
Δείτε ένα απόσπασμα και θα καταλάβετε ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ δεν το έδειξε:




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου