ΕΚΤΑΚΤΟ | Θα γίνουν περικοπές ρεύματος και το βράδυ...
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ
ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!!
Το πρόγραμμα περικοπών που είχε ανακοινωθεί για το μεσημέρι, διάρκειας μιας ώρας ανά περιοχή, δεν τέθηκε τελικά σε εφαρμογή, καθώς οι καιρικές συνθήκες περιόρισαν τη ζήτηση ρεύματος.
Προετοιμασία για πιθανές προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος μετά τις 8 το βράδυ γίνεται από τους Διαχειριστές των δικτύων μεταφοράς και διανομής ρεύματος, λόγω της απεργίας της ΓΕΝΟΠ.
Η διάρκεια και η ώρα έναρξης των περικοπών θα εξαρτηθούν βέβαια από τις μονάδες που θα είναι διαθέσιμες εκείνη την ώρα αλλά και το ύψος της ζήτησης.
Το μέγιστο της ζήτησης παρατηρείται πλέον τις βραδινές ώρες (8-10) οπότε είναι σε λειτουργία τα κλιματιστικά χωρίς (όπως κατά τη μεσημεριανή αιχμή) να είναι διαθέσιμη η παραγωγή των φωτοβολταϊκών.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς, η αιχμή της ζήτησης θα σημειωθεί στις 10 το βράδυ και θα φθάσει στα 7.550 μεγαβάτ.
Νωρίτερα, «πορτοκαλί συναγερμό» κήρυξε ο Διαχειριστής του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας λόγω της απεργίας της ΓΕΝΟΠ, θέτοντας, παράλληλα, το σύστημα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Ο ΑΔΜΗΕ επικαλείται «έλλειψη σημαντικής ποσότητας θερμικής παραγωγής της τάξεως των 5.2GW και αβεβαιότητα σχετικά με τη διαθεσιμότητα Μονάδων Παραγωγής».
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες σε επιστολή του προέδρου του Διαχειριστή κ. Γ. Γιαρέντη προς τη ΔΕΗ επισημαίνεται ότι για να αποφευχθούν προβλήματα ευστάθειας θα πρέπει να εξασφαλιστεί παραγωγικό δυναμικό ύψους 3.230 μεγαβάτ κατανεμημένο ως εξής ανά γεωγραφική περιοχή:
- Βόρειο Σύστημα (Δυτική, Κεντρική, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη): Θερμική Ισχύς:1300 MW, Υδροηλεκτρική Ισχύς:550 MW.
- Νότιο Σύστημα (Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησος): Θερμικη Ισχύς:600 MW , εκ των οποίων 255 MW στην Πελοπόννησο, Υδροηλεκτρική Ισχύς :100 MW , εκ των οποίων 60 MW στην Πελοπόννησο.
- Δυτική Ελλάδα (Ήπειρος-Αιτωλοακαρνανία): Υδροηλεκτρική Ισχύς :750 MW.
Επιπλέον, επισημαίνεται, ενδέχεται να απαιτηθούν περιοδικές διακοπές τροφοδότησης καταναλωτών, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής των φορτίων (7-10 το βράδυ).
Σύμφωνα με τον Κώδικα Διαχείρισης, Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης «όταν ανακύπτει πρόβλημα που θέτει ή ενδέχεται να θέσει, για οποιοδήποτε λόγο, το Σύστημα ή το Δίκτυο σε σοβαρό κίνδυνο ή να επηρεάζει την αξιόπιστη και επαρκή τροφοδοσία των καταναλωτών ή να επηρεάζει αρνητικά την ομαλή λειτουργία της Διαδικασίας Κατανομής».
Ο πορτοκαλί συναγερμός είναι το πρώτο στάδιο που ενεργοποιείται σε περίπτωση που η πιθανότητα αδυναμίας κάλυψης του φορτίου του Συστήματος είναι αυξημένη ή όταν η συχνότητα ή η τάση αποκλίνουν από τις κανονικές τιμές.
Ακολουθεί ο κόκκινος συναγερμός όταν πιθανολογείται άμεση αδυναμία κάλυψης του φορτίου και ο μπλε σε περίπτωση μερικής ή γενικής διακοπής λειτουργίας του Συστήματος.
Πληροφορίες έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ www.deddie.gr ενώ μπορείτε να καλείτε και το 210 - 6241860 που λειτουργεί όλο το 24ωρο.
Η απεργία της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ξεκίνησε τα μεσάνυχτα και ήδη έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας 13 θερμοηλεκτρικές Μονάδες (λιγνιτικές και Φυσικού Αερίου) συνολικής ισχύος περίπου 3.400 MW.
Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, οι 13 μονάδες της ΔΕΗ που τέθηκαν εκτός λειτουργίας με την έναρξη της απεργίας της ΓΕΝΟΠ είναι οι: Λαύριο 4, Μεγαλόπολη 4, Κομοτηνή, Φλώρινα, από δύο μονάδες στο Αμύνταιο, την Καρδιά και την Πτολεμαΐδα και τρεις μονάδες στον Αγ. Δημήτριο.
Σε λειτουργία, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, παραμένουν 7 θερμικές μονάδες (λιγνίτης και φυσικό αέριο), ισχύος 2200 μεγαβάτ και τα υδροηλεκτρικά.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει προβλήματα στην ηλεκτροδότηση καθώς η ζήτηση αυτή την ώρα είναι πολύ χαμηλή. Προβλήματα ενδέχεται να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της ημέρας, λόγω της χρήσης των κλιματιστικών για την αντιμετώπιση της υψηλότερης θερμοκρασίας...
πηγή: newsit.gr
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ
ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!!
Το πρόγραμμα περικοπών που είχε ανακοινωθεί για το μεσημέρι, διάρκειας μιας ώρας ανά περιοχή, δεν τέθηκε τελικά σε εφαρμογή, καθώς οι καιρικές συνθήκες περιόρισαν τη ζήτηση ρεύματος.
Προετοιμασία για πιθανές προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος μετά τις 8 το βράδυ γίνεται από τους Διαχειριστές των δικτύων μεταφοράς και διανομής ρεύματος, λόγω της απεργίας της ΓΕΝΟΠ.
Η διάρκεια και η ώρα έναρξης των περικοπών θα εξαρτηθούν βέβαια από τις μονάδες που θα είναι διαθέσιμες εκείνη την ώρα αλλά και το ύψος της ζήτησης.
Το μέγιστο της ζήτησης παρατηρείται πλέον τις βραδινές ώρες (8-10) οπότε είναι σε λειτουργία τα κλιματιστικά χωρίς (όπως κατά τη μεσημεριανή αιχμή) να είναι διαθέσιμη η παραγωγή των φωτοβολταϊκών.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς, η αιχμή της ζήτησης θα σημειωθεί στις 10 το βράδυ και θα φθάσει στα 7.550 μεγαβάτ.
Νωρίτερα, «πορτοκαλί συναγερμό» κήρυξε ο Διαχειριστής του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας λόγω της απεργίας της ΓΕΝΟΠ, θέτοντας, παράλληλα, το σύστημα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Ο ΑΔΜΗΕ επικαλείται «έλλειψη σημαντικής ποσότητας θερμικής παραγωγής της τάξεως των 5.2GW και αβεβαιότητα σχετικά με τη διαθεσιμότητα Μονάδων Παραγωγής».
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες σε επιστολή του προέδρου του Διαχειριστή κ. Γ. Γιαρέντη προς τη ΔΕΗ επισημαίνεται ότι για να αποφευχθούν προβλήματα ευστάθειας θα πρέπει να εξασφαλιστεί παραγωγικό δυναμικό ύψους 3.230 μεγαβάτ κατανεμημένο ως εξής ανά γεωγραφική περιοχή:
- Βόρειο Σύστημα (Δυτική, Κεντρική, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη): Θερμική Ισχύς:1300 MW, Υδροηλεκτρική Ισχύς:550 MW.
- Νότιο Σύστημα (Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησος): Θερμικη Ισχύς:600 MW , εκ των οποίων 255 MW στην Πελοπόννησο, Υδροηλεκτρική Ισχύς :100 MW , εκ των οποίων 60 MW στην Πελοπόννησο.
- Δυτική Ελλάδα (Ήπειρος-Αιτωλοακαρνανία): Υδροηλεκτρική Ισχύς :750 MW.
Επιπλέον, επισημαίνεται, ενδέχεται να απαιτηθούν περιοδικές διακοπές τροφοδότησης καταναλωτών, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής των φορτίων (7-10 το βράδυ).
Σύμφωνα με τον Κώδικα Διαχείρισης, Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης «όταν ανακύπτει πρόβλημα που θέτει ή ενδέχεται να θέσει, για οποιοδήποτε λόγο, το Σύστημα ή το Δίκτυο σε σοβαρό κίνδυνο ή να επηρεάζει την αξιόπιστη και επαρκή τροφοδοσία των καταναλωτών ή να επηρεάζει αρνητικά την ομαλή λειτουργία της Διαδικασίας Κατανομής».
Ο πορτοκαλί συναγερμός είναι το πρώτο στάδιο που ενεργοποιείται σε περίπτωση που η πιθανότητα αδυναμίας κάλυψης του φορτίου του Συστήματος είναι αυξημένη ή όταν η συχνότητα ή η τάση αποκλίνουν από τις κανονικές τιμές.
Ακολουθεί ο κόκκινος συναγερμός όταν πιθανολογείται άμεση αδυναμία κάλυψης του φορτίου και ο μπλε σε περίπτωση μερικής ή γενικής διακοπής λειτουργίας του Συστήματος.
Πληροφορίες έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ www.deddie.gr ενώ μπορείτε να καλείτε και το 210 - 6241860 που λειτουργεί όλο το 24ωρο.
Η απεργία της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ξεκίνησε τα μεσάνυχτα και ήδη έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας 13 θερμοηλεκτρικές Μονάδες (λιγνιτικές και Φυσικού Αερίου) συνολικής ισχύος περίπου 3.400 MW.
Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, οι 13 μονάδες της ΔΕΗ που τέθηκαν εκτός λειτουργίας με την έναρξη της απεργίας της ΓΕΝΟΠ είναι οι: Λαύριο 4, Μεγαλόπολη 4, Κομοτηνή, Φλώρινα, από δύο μονάδες στο Αμύνταιο, την Καρδιά και την Πτολεμαΐδα και τρεις μονάδες στον Αγ. Δημήτριο.
Σε λειτουργία, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, παραμένουν 7 θερμικές μονάδες (λιγνίτης και φυσικό αέριο), ισχύος 2200 μεγαβάτ και τα υδροηλεκτρικά.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει προβλήματα στην ηλεκτροδότηση καθώς η ζήτηση αυτή την ώρα είναι πολύ χαμηλή. Προβλήματα ενδέχεται να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της ημέρας, λόγω της χρήσης των κλιματιστικών για την αντιμετώπιση της υψηλότερης θερμοκρασίας...
πηγή: newsit.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου