ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ | Ο Χατζηγιάννης ΠΑΡΑΤΗΣΕ την Ζέτα!!
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ & είναι μόνη της η Μακρυπούλια;;
Ηστερα από έναν κουραστικό και πολυάσχολο χειμώνα, πώς και πώς περίμενε τις φετινές της διακοπές η Ζέτα Μακρυπούλια, για να περάσει ξέγνοιαστες στιγμές με το σύντροφό της Μιχάλη Χατζηγιάννη στον επίγειο παράδεισό τους, την Πάρο. Όμως, φαίνεται να λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο, αφού αυτό το καλοκαίρι το περνά… solo.
Μοναχικό είναι το φετινό καλοκαίρι για τη Ζέτα, μια που οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του καλού της τους έχουν χωρίσει.
Οι προγραμματισμένες συναυλίες του τραγουδιστή ανά την Ελλάδα αναγκάζουν το ζευγάρι να περνά μεγάλα διαστήματα χωριστά, με τη Ζέτα να μην κρύβει τη μελαγχολία της. Μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης και έχοντας γίνει αχώριστοι, η ηθοποιός και παρουσιάστρια δυσκολεύεται να διαχειριστεί την απουσία του καλού της…
Η χειρότερη στιγμή για εκείνη είναι όταν ο ήλιος δύει, όταν, αντί να πιάσει το χέρι του Μιχάλη και να περπατήσουν μαζί στα γραφικά σοκάκια της Νάουσας, κάθεται στο μπαλκόνι του εξοχικού τους ολομόναχη. Παρότι προσπαθεί να καλύψει τη μοναξιά της φροντίζοντας για τις υποχρεώσεις του σπιτιού της, όσοι τη βλέπουν καταλαβαίνουν πως κάτι την απασχολεί. Η Ζέτα περπατά με το κεφάλι σκυμμένο και με ένα βλέμμα που μαρτυρά τη θλίψη της, αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα.
Ο Μιχάλης της λείπει πολύ, γι’ αυτό και οι δυο τους δεν χάνουν ευκαιρία να μιλούν στο τηλέφωνο αρκετές φορές μέσα στην ημέρα, με εκείνη να ζητά επίμονα να μάθει πότε θα βρεθεί και πάλι στην Πάρο ο καλός της. Μάλιστα, κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, η Ζέτα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά τρέχει στο λιμάνι για να τον συναντήσει. Αν και, όπως έχει δηλώσει, είναι μοναχικός άνθρωπος, η απουσία του καλού της τη βυθίζει σε θλίψη. Χάρη στην παρέα της, βέβαια, η διάθεσή της, έστω και προσωρινά, φτιάχνει· γι’ αυτό δεν τους χαλά χατίρι. Πρόσφατα, μάλιστα, με συντροφιά τον στενό της φίλο Γιώργο Δάσκαλο έριξε τις βουτιές της, αποδεικνύοντας πως κάνει φιλότιμες προσπάθειες να περάσει ένα ευχάριστο καλοκαίρι...
...........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠEIΓON:
ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑNAKΟΙΝΩΘΗΚΕ- ΔΥΣTYXΩΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ!! ΔΕΙΤΕ
ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
Πηγή: Περιοδικό YES!
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ & είναι μόνη της η Μακρυπούλια;;
Ηστερα από έναν κουραστικό και πολυάσχολο χειμώνα, πώς και πώς περίμενε τις φετινές της διακοπές η Ζέτα Μακρυπούλια, για να περάσει ξέγνοιαστες στιγμές με το σύντροφό της Μιχάλη Χατζηγιάννη στον επίγειο παράδεισό τους, την Πάρο. Όμως, φαίνεται να λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο, αφού αυτό το καλοκαίρι το περνά… solo.
Μοναχικό είναι το φετινό καλοκαίρι για τη Ζέτα, μια που οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του καλού της τους έχουν χωρίσει.
Οι προγραμματισμένες συναυλίες του τραγουδιστή ανά την Ελλάδα αναγκάζουν το ζευγάρι να περνά μεγάλα διαστήματα χωριστά, με τη Ζέτα να μην κρύβει τη μελαγχολία της. Μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης και έχοντας γίνει αχώριστοι, η ηθοποιός και παρουσιάστρια δυσκολεύεται να διαχειριστεί την απουσία του καλού της…
Η χειρότερη στιγμή για εκείνη είναι όταν ο ήλιος δύει, όταν, αντί να πιάσει το χέρι του Μιχάλη και να περπατήσουν μαζί στα γραφικά σοκάκια της Νάουσας, κάθεται στο μπαλκόνι του εξοχικού τους ολομόναχη. Παρότι προσπαθεί να καλύψει τη μοναξιά της φροντίζοντας για τις υποχρεώσεις του σπιτιού της, όσοι τη βλέπουν καταλαβαίνουν πως κάτι την απασχολεί. Η Ζέτα περπατά με το κεφάλι σκυμμένο και με ένα βλέμμα που μαρτυρά τη θλίψη της, αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα.
Ο Μιχάλης της λείπει πολύ, γι’ αυτό και οι δυο τους δεν χάνουν ευκαιρία να μιλούν στο τηλέφωνο αρκετές φορές μέσα στην ημέρα, με εκείνη να ζητά επίμονα να μάθει πότε θα βρεθεί και πάλι στην Πάρο ο καλός της. Μάλιστα, κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, η Ζέτα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά τρέχει στο λιμάνι για να τον συναντήσει. Αν και, όπως έχει δηλώσει, είναι μοναχικός άνθρωπος, η απουσία του καλού της τη βυθίζει σε θλίψη. Χάρη στην παρέα της, βέβαια, η διάθεσή της, έστω και προσωρινά, φτιάχνει· γι’ αυτό δεν τους χαλά χατίρι. Πρόσφατα, μάλιστα, με συντροφιά τον στενό της φίλο Γιώργο Δάσκαλο έριξε τις βουτιές της, αποδεικνύοντας πως κάνει φιλότιμες προσπάθειες να περάσει ένα ευχάριστο καλοκαίρι...
...........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠEIΓON:
ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑNAKΟΙΝΩΘΗΚΕ- ΔΥΣTYXΩΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ!! ΔΕΙΤΕ
ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
Πηγή: Περιοδικό YES!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου