Ads 468x60px

.

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Nικητής του πρώτου γύρου του Νέου Ψυχρού Πολέμου η Ρωσία!!

Nικητής του πρώτου γύρου του Νέου Ψυχρού Πολέμου η Ρωσία!!
Nικητής του πρώτου γύρου του Νέου Ψυχρού Πολέμου η Ρωσία!!

ΣΚΛΗΡΟ το μάθημα που πήραν απο τον Βλαντιμίρ Πούτιν...






Η Ρωσία είναι η χώρα που έχει εμφανώς νικήσει τον πρώτο γύρο ενός νέου Ψυχρού Πολέμου, που ξέσπασε (φαινομενικά) ως κεραυνός εν αιθρία.

Το ρωσικό εμπάργκο στα τρόφιμα της Ευρωπαικής Ένωσης έφερε πολιτικούς και οικονομικούς τριγμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη.




Γερμανία, Τσεχία, Φινλανδία, Σλοβενία, Σλοβακία, αλλά και όλα τα κράτη της Βαλτικής «φωνάζουν» για τις κυρώσεις κατά της Μόσχας που προκάλεσαν το εμπάργκο.

Πλέον, ακόμα και στις ΗΠΑ λένε ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας μπορεί να έχουν μακροπρόθεσμα μηδενικό αποτέλεσμα ή ακόμα και αρνητικό για τα αμερικανικά συμφέροντα...



toxwni.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου