Ads 468x60px

.

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΚΤΑΚΤΟ | ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!!

ΕΚΤΑΚΤΟ | ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!!
ΕΚΤΑΚΤΟ | ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!!

Καλά που υπάρχουν & οι πιλότοι μας να θυμίζουν σε ποιούς ανήκει το Αιγαίο...




Σκληρό χαστούκι απο τους χειριστές της πολεμικής μας αεροπορίας στην υπερπτήση του τουρκικού ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ αεροσκάφους πάνω από το Φαρμακονήσι.

Αεροσκάφος CN 235 (TCG) της τουρκικής ακτοφυλακής εισήλθε πριν λίγη ώρα στο FIR Αθηνών μεταξύ Σάμου και Κω.

Αμέσως βρέθηκαν στο αέρα δύο Mirage 2000 της πολεμικής μας αεροπορίας και σε λίγα λεπτά προειδοποιούσαν τον "καλό γειτονά μας" να αποχωρήσει απο το FIR Αθηνών. Μάλλον δεν άκουσε καλά και συνέχιζε να "βολτάρει" και να "αλλωνίζει" τα νησία μας, και μάλιστα σε πολύ χαμηλό ύψος, προκαλώντας πανικό στους κατοίκους.



Τότε ήταν που άναψε το αλάρμ στο ραντάρ του τούρκικου κατασκοπευτικού και τους έδειχνε πως στοχοποιήθηκε απο πύραυλο αέρος-αέρος. (magic)


Αμέσως εγκατέλειψαν "την βόλτα τους" οι γειτονές μας και γύρισαν προς τα τούρκικα παράλια με την ουρά στα σκέλια!!

Η ανακοίνωση πάντως του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας ήταν η εξής: 

Αεροσκάφος CN 235 (TCG) της τουρκικής ακτοφυλακής πραγματοποίησε υπέρπτηση πάνω από το Φαρμακονήσι στις 10:39 στα 500 πόδια.Το αεροσκάφος αναγνωρίστηκε σύμφωνα με τους διεθνούς κανόνες κατά πάγια πρακτική και αποχώρησε...





loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου