Ads 468x60px

.

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ | Πιστεύω ότι είναι ο τάφος του Μέγα Αλεξάνδρου!!

ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ | Πιστεύω ότι είναι ο τάφος του Μέγα Αλεξάνδρου!!
ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ | Πιστεύω ότι είναι ο τάφος του Μέγα Αλεξάνδρου!!

ΠΑΝΙΚΟΣ στα Σκόπια μετά απο δήλωση ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ αρχαιολόγου...




Την ώρα που συνεχίζονται ανασκαφές και οι εργασίες θωράκισης, οι νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο τάφος στην Αμφίπολη δεν έχει συληθεί, ενώ ο ιστορικός-συγγραφέας Σαράντος Καργάκος εξήγησε ότι θεωρεί πως το μνημείο ανήκει στον Μέγα Αλέξανδρο.

«Το μνημείο δείχνει ότι πρόκειται για τάφο επιφανέστατου ανδρός. Ποιος υπήρξε επιφανέστερος του Αλεξάνδρου;», τόνισε μιλώντας στον Alpha και πρόσθεσε ότι «Η Ολυμπιάδα δε θα άφηνε το λείψανο του γιου της.



Εδραιώνεται η πεποίθηση μου, ότι το προαίσθημα μου είναι αληθινό. Το γεγονός ότι δεν πήγε στη Βαβυλώνα, ούτε παρακολούθησε τη μεταφορά του από την Αλεξάνδρεια στη Βαβυλώνα, η γυναίκα αυτή μπορεί να μετέφερε το λείψανο του γιο της στη Μακεδονία» κατάληξε...

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :





newsbeast.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου