Ads 468x60px

.

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΛΕΟΣ | Η παρατήρηση της Σπυροπούλου ON AIR σε συνεργάτιδα της!!

ΕΛΕΟΣ | Η παρατήρηση της Σπυροπούλου ON AIR σε συνεργάτιδα της!!
ΕΛΕΟΣ | Η παρατήρηση της Σπυροπούλου ON AIR σε συνεργάτιδα της!!

Άσχημο πράγμα να καβαλάς το καλάμι...πολύ άσχημο...





Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου κατά την διάρκεια της εκπομπής έκανε παρατήρηση στη συνεργάτιδα της εκπομπής της "Σπίτι μου, σπιτάκι μου", Όλγα Τσαουσέλου. 

Ο λόγος; Της έστειλαν μήνυμα εν ώρα εκπομπής!




Η παρουσιάστρια είπε: «Καλά δεν βλέπουν ότι έχουμε εκπομπή;».
Η Όλγα είπε: "Μία φίλη μου έκανε νινάκι και μας βλέπει από το μαιευτήριο" 
Τότε η νεαρή παρουσιάστρια είπε: "Ααα.... Να τους ζήσει"!



Πηγή

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου