ΕΛΕΟΣ | Η παρατήρηση της Σπυροπούλου ON AIR σε συνεργάτιδα της!!
Άσχημο πράγμα να καβαλάς το καλάμι...πολύ άσχημο...
Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου κατά την διάρκεια της εκπομπής έκανε παρατήρηση στη συνεργάτιδα της εκπομπής της "Σπίτι μου, σπιτάκι μου", Όλγα Τσαουσέλου.
Ο λόγος; Της έστειλαν μήνυμα εν ώρα εκπομπής!
Η παρουσιάστρια είπε: «Καλά δεν βλέπουν ότι έχουμε εκπομπή;».
Η Όλγα είπε: "Μία φίλη μου έκανε νινάκι και μας βλέπει από το μαιευτήριο"
Τότε η νεαρή παρουσιάστρια είπε: "Ααα.... Να τους ζήσει"!
Άσχημο πράγμα να καβαλάς το καλάμι...πολύ άσχημο...
Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου κατά την διάρκεια της εκπομπής έκανε παρατήρηση στη συνεργάτιδα της εκπομπής της "Σπίτι μου, σπιτάκι μου", Όλγα Τσαουσέλου.
Ο λόγος; Της έστειλαν μήνυμα εν ώρα εκπομπής!
Η παρουσιάστρια είπε: «Καλά δεν βλέπουν ότι έχουμε εκπομπή;».
Η Όλγα είπε: "Μία φίλη μου έκανε νινάκι και μας βλέπει από το μαιευτήριο"
Τότε η νεαρή παρουσιάστρια είπε: "Ααα.... Να τους ζήσει"!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου