Ads 468x60px

.

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

ΑΔΩΝΙΣ | 'Εχω ψηφίσει ΜΕ ΤΙΜΗ και ΚΑΜΑΡΙ όλα τα μνημόνια!!

ΑΔΩΝΙΣ | 'Εχω ψηφίσει ΜΕ ΤΙΜΗ και ΚΑΜΑΡΙ όλα τα μνημόνια!!
ΑΔΩΝΙΣ | 'Εχω ψηφίσει ΜΕ ΤΙΜΗ και ΚΑΜΑΡΙ όλα τα μνημόνια!!

ΔΕΙΤΕ στο βίντεο για πιο ΠΡΑΓΜΑ καμαρώνει ο Γεωργιάδης...





Περήφανος που έχει ψηφίσει μνημόνια δήλωσε στη Βουλή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας.

Απαντώντας στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Μητρόπουλο, ανέφερε:
«Με πολύ θεατρικό τρόπο μας διαβάσατε τον όρκο μας στην τρόικα. Η αλήθεια είναι ότι όρκος προς την τρόικα δεν έχει υπάρξει. Έχει υπάρξει μία συμφωνία με την τρόικα».





«Δεν ξέρω αν το ψηφίσατε», του απάντησε ο κ. Μητρόπουλος και ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε:

«Πρώτα από όλα κύριε Μητρόπουλε, παρακαλώ πολύ μην με προσβάλετε. Έχω ψηφίσει όλα τα μνημόνια. Τα ψηφίζω με δόξα, με τιμή και με καμάρι από το πρώτο».

Δείτε λοιπόν στο βίντεο για πιο πράγμα ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ο Άδωνις :




loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου