Ads 468x60px

.

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

ΧΑΜΟΣ στον ΣΚΑΪ με την Μαρία Ηλιάκη!!

ΧΑΜΟΣ στον ΣΚΑΪ με την Μαρία Ηλιάκη!!
ΧΑΜΟΣ στον ΣΚΑΪ με την Μαρία Ηλιάκη!!

Η ΣΦΑΛΙΑΡΑ στο πλατό και οι αλλαγές που έρχονται...






Βλέπετε τελικά ότι εμείς εδώ απο το blog δεν κάνουμε κάτι περισσότερο από την δουλειά μας. Δεν έχουμε προσωπικά με κανέναν. Αντιθέτως πολλοί έχουν με μας και γουστάρουμε γι΄αυτό.

Βλέπετε πως σε αυτό το πλαίσιο-στο πλαίσιο της δουλειάς μας- είναι και ν΄ αφουγκραζόμαστε την διάθεση του κόσμου. Την ανάγκη του. Να αποκρυπτογραφούμε τις προσθέσεις του και να «διαβάζουμε» -σωστά-πάλι καλά- τα «θέλω του».





Σας τα γράφαμε για την Ηλιάκη. Οι σφαλιάρες πέφτουν στο πλατό κάθε μέρα με ρυθμό πολυβόλου. Απο τα 4άρια στο νεανικό κοινό και τα 3άρια που έχουν καθίσει για τα καλά στο μεσημεριανό του Σκαϊ και δεν λένε να φύγουν. Και το γράφω και πάλι. Τι θα γίνει όταν ξεκινήσει και η Καινούργιου;

Τι θα γίνει όταν η νέα εκπομπή του Alpha πάρει lead in από την εκπομπή της Μενεγάκη 20άρια; Που θα πάει μετά η εκπομπή της Ηλιάκη;

Πληροφορούμε πώς η δεύτερη ήττα μετά από αυτή της τηλεθέασης είναι πολύ κοντά. Και αναφέρομαι στην αλλαγή ώρας. Αν γίνει αυτό ξέρετε πιο είναι το επόμενο βήμα ε; Πανικός λέμε τους έχει πιάσει. Κρύος ιδρώτας.

Εύχομαι να μη γίνει… διότι δουλεύουν συνάδελφοι που δεν φταίνε σε τίποτε… για την στάση και το ύφος της Μαρίας… που το πληρώνει κάθε μέρα…

Η χθεσινή μέρα by the way ήταν μια από τις χειρότερες που είχε ποτέ το μεσημεριανό του Σκαϊ. Τυχαίο;



nassosblog.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου