ΕΛΑΜΨΕ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ απο την seξι εμφάνηση της Ελένης Μενεγάκη!!
ΔΕΙΤΕ βίντεο - ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ θα πάθετε πλάκα...
Είναι γυναικάρα με τα όλα της και μπορεί να φορά ότι θέλει! Είναι μία από τις πιο seξι εμφανίσεις της Ελένης Μενεγάκη!
Η παρουσιάστρια εμφανίστηκε με ένα λευκό φόρεμα, που από τη μία πλευρά είχε ένα περίεργο μανίκι και φορούσε καμηλοπαρδαλέ μποτάκια! Μάλιστα η παρουσιάστρια έδειξε τα μποτάκια της και ρώτησε τον σκηνοθέτη αν του αρέσουν «Σταύρο, τι λες; Στυρούλη, νιώθεις; Αν νιώθεις έχει επιτυχία το μποτίνι» και έβαλε τα γέλια!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :
ΔΕΙΤΕ βίντεο - ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ θα πάθετε πλάκα...
Είναι γυναικάρα με τα όλα της και μπορεί να φορά ότι θέλει! Είναι μία από τις πιο seξι εμφανίσεις της Ελένης Μενεγάκη!
Η παρουσιάστρια εμφανίστηκε με ένα λευκό φόρεμα, που από τη μία πλευρά είχε ένα περίεργο μανίκι και φορούσε καμηλοπαρδαλέ μποτάκια! Μάλιστα η παρουσιάστρια έδειξε τα μποτάκια της και ρώτησε τον σκηνοθέτη αν του αρέσουν «Σταύρο, τι λες; Στυρούλη, νιώθεις; Αν νιώθεις έχει επιτυχία το μποτίνι» και έβαλε τα γέλια!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου