Ads 468x60px

.

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΕΛΑΜΨΕ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ απο την seξι εμφάνηση της Ελένης Μενεγάκη!!

ΕΛΑΜΨΕ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ απο την seξι εμφάνηση της Ελένης Μενεγάκη!!
ΕΛΑΜΨΕ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ απο την seξι εμφάνηση της Ελένης Μενεγάκη!!

ΔΕΙΤΕ βίντεο - ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ θα πάθετε πλάκα...





Είναι γυναικάρα με τα όλα της και μπορεί να φορά ότι θέλει! Είναι μία από τις πιο seξι εμφανίσεις της Ελένης Μενεγάκη!





Η παρουσιάστρια εμφανίστηκε με ένα λευκό φόρεμα, που από τη μία πλευρά είχε ένα περίεργο μανίκι και φορούσε καμηλοπαρδαλέ μποτάκια! Μάλιστα η παρουσιάστρια έδειξε τα μποτάκια της και ρώτησε τον σκηνοθέτη αν του αρέσουν «Σταύρο, τι λες; Στυρούλη, νιώθεις; Αν νιώθεις έχει επιτυχία το μποτίνι» και έβαλε τα γέλια!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ : 



loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου