ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ο οδηγός του Smart που ΕΣΠΕΙΡΕ όλεθρο και θάνατο στην Πέτρου Ράλλη...
ΕΛΛΑΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...
Ελεύθερος αφέθηκε ο οδηγός αλβανικής καταγωγής με το αυτοκίνητο Smart που προκάλεσε το αιματηρό τροχαίο της Πέτρου Ράλλη με τρεις νεκρούς.
Στον οδηγό επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι. Μεταξύ αυτών, υποχρεώθηκε να παραδώσει το διαβατήριο του και του απαγορεύτηκε η έξοδος από τη χώρα, ενώ υποχρεούται να εμφανίζεται στο Α.Τ. της περιοχής του 2 φορές το μήνα.
Ο νεαρός ο οποίος κατηγορείται για κακούργημα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Τζάνειο, όπου τον επισκέφθηκε ο 4ος τακτικός ανακριτής.
Μετά την απολογία του προέκυψε διαφωνία μεταξύ ανακριτή και εισαγγελέα, με τη μια πλευρά να ζητεί την προφυλάκισή του, και την άλλη να προτείνει να παραμείνει ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της εμφάνισης σε Α.Τ. της περιοχής του 2 φορές το μήνα, και της αφαίρεσης διαβατηρίου.
Τη διαφωνία θα λύσει το δικαστικό συμβούλιο και μέχρι τότε ο κατηγορούμενος θα παραμείνει σε κατ' οίκον περιορισμό.
Ο 27χρονος υποστήριξε στην απολογία του ότι είναι επιληπτικός από τα 16 του χρόνια και πως έχει υποστεί σοβαρή εγκεφαλική βλάβη μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε ενώ ήταν συνεπιβάτης μηχανής. Προσκόμισε μάλιστα βεβαίωση από νοσοκομείο.
Ο ίδιος, ερωτηθείς για το μοιραίο τροχαίο δυστύχημα δήλωσε: "δε θυμάμαι τίποτα καθώς είχα πάθει επιληπτική κρίση"...
Υ.Γ.
Κι εγώ με το λίγο μυαλό τον ρωτάω: ΑΦΟΥ ΗΞΕΡΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΔΗΓΟΥΣΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;;;
news247
ΕΛΛΑΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...
Ελεύθερος αφέθηκε ο οδηγός αλβανικής καταγωγής με το αυτοκίνητο Smart που προκάλεσε το αιματηρό τροχαίο της Πέτρου Ράλλη με τρεις νεκρούς.
Στον οδηγό επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι. Μεταξύ αυτών, υποχρεώθηκε να παραδώσει το διαβατήριο του και του απαγορεύτηκε η έξοδος από τη χώρα, ενώ υποχρεούται να εμφανίζεται στο Α.Τ. της περιοχής του 2 φορές το μήνα.
Ο νεαρός ο οποίος κατηγορείται για κακούργημα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Τζάνειο, όπου τον επισκέφθηκε ο 4ος τακτικός ανακριτής.
Μετά την απολογία του προέκυψε διαφωνία μεταξύ ανακριτή και εισαγγελέα, με τη μια πλευρά να ζητεί την προφυλάκισή του, και την άλλη να προτείνει να παραμείνει ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της εμφάνισης σε Α.Τ. της περιοχής του 2 φορές το μήνα, και της αφαίρεσης διαβατηρίου.
Τη διαφωνία θα λύσει το δικαστικό συμβούλιο και μέχρι τότε ο κατηγορούμενος θα παραμείνει σε κατ' οίκον περιορισμό.
Ο 27χρονος υποστήριξε στην απολογία του ότι είναι επιληπτικός από τα 16 του χρόνια και πως έχει υποστεί σοβαρή εγκεφαλική βλάβη μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε ενώ ήταν συνεπιβάτης μηχανής. Προσκόμισε μάλιστα βεβαίωση από νοσοκομείο.
Ο ίδιος, ερωτηθείς για το μοιραίο τροχαίο δυστύχημα δήλωσε: "δε θυμάμαι τίποτα καθώς είχα πάθει επιληπτική κρίση"...
Υ.Γ.
Κι εγώ με το λίγο μυαλό τον ρωτάω: ΑΦΟΥ ΗΞΕΡΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΔΗΓΟΥΣΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;;;
news247



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου