Ads 468x60px

.

Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ - Κατέλαβαν χώρο που ήταν για τζαμί για να ΣΤΕΓΑΣΟΥΝ έλληνες άστεγους

ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ - Κατέλαβαν χώρο που ήταν για τζαμί για να ΣΤΕΓΑΣΟΥΝ έλληνες άστεγους


Απίστευτη κίνηση απο τους πολίτες του Βοτανικού



Κατέλαβαν τον χώρο που προορίζεται για τζαμί στον Βοτανικό για να δημιουργήσουν “Hot Spot για Έλληνες”. Κάτι φαίνεται ότι «κινείται» στην υπόθεση του τζαμιού, που με το έτσι θέλω, θέλουν να χτίσουν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για τους μουσουλμάνους που έφεραν στην Ελλάδα. 





Κάτοικοι της περιοχής του Βοτανικού, ο πολιτιστικός σύλλογος «Αθηνά», ο σύλλογος εφέδρων «Πολίτες Οπλίτες» και η «Αναγέννηση Ελλήνων» κατέθεσαν αίτηση στην εισαγγελία, με την οποία ζητούν να τους δοθεί ο χώρος που προορίζεται για τζαμί, ώστε να δημιουργήσουν hot spot για Έλληνες άστεγους πολίτες.

Συγκεκριμένα, βασιζόμενοι σε έναν νόμο του 2002 που λέει, ότι όποια δημόσια κτήρια παραμένουν χωρίς χρήση επί μακρόν χρονικό διάστημα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάποιους σκοπούς, όχι με τον τρόπο των αναρχικών, δηλαδή με καταλήψεις, αλλά πάντα σε συνεννόηση με τους επίσημους φορείς. 
Αυτήν την στιγμή κάτοικοι και φορείς βρίσκονται στον χώρο των παλαιών εγκαταστάσεων του Πολεμικού Ναυτικού και εκεί υπάρχει και ένα περιπολικό της αστυνομίας για περαιτέρω διαβουλεύσεις. Ο «ΕΚ» θα σας ενημερώνει για τις εξελίξεις που ελπίζουμε να είναι ευχάριστες...
.....................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠEIΓON:
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟPΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙ- Πνιγμένος ανασύρθηκε ο ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ 27χρονος




loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου