Ads 468x60px

.

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑ για την Ελένη Μενεγάκη!!

ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑ για την Ελένη Μενεγάκη!!
ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑ για την Ελένη Μενεγάκη!!

"Ούρλιαζε, έκλαιγε, νόμιζε θα πεθάνει"...




Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε στην εκπομπή της ότι πριν δύο χρόνια, στις γιορτές των Χριστουγέννων, είχε πάει στην Disneyland, με τα δύο της παιδιά. Η παρουσιάστρια ανέβηκε μαζί με τον γιο της σε ένα παιχνίδι τρόμου και φοβήθηκε.





Συγκεκριμένα δήλωσε πώς: «Είχα πάει με τα παιδάκια μου πριν δυο χρόνια... Πήγα με τα δύο, γιατί δεν μπορείς να πας και με τα τρία σε ένα τέτοιο μέρος που έχει πάρα πολλά παιδιά όταν δεν έχεις και βοήθεια μαζί... Φοβάσαι μην χάσεις κανένα, έχει τόσο κόσμο εκεί. Τα παιδιά μένανε άφωνα... Ήταν από τις σπάνιες φορές που τα παιδιά δεν μαλώσανε ούτε μία στιγμή στο τετραήμερο που ήμασταν εκεί, βρε ούτε μία στιγμή...» και συνέχισε λέγoντας: «Εγώ πάντως σε ένα κατέβηκα με πολύ κλάμα... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:






loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου