Ads 468x60px

.

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΟ ΥΠ.ΕΘ.Α. | ΣΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ ΟΙ S-300 της 126 Σμηναρχίας Μάχης!!

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΟ ΥΠ.ΕΘ.Α. | ΣΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ ΟΙ S-300 της 126 Σμηναρχίας Μάχης!! 





Σε πολύ οριακό σημείο -το πιο οριακό των τελευταίων ετών- οδηγούνται οι σχέσεις της χώρας μας με την Τουρκία λόγω των συνεχιζόμενων προκλήσεων στην ΑΟΖ της Κύπρου και όχι μόνο...

Πέραν όσων είναι γνωστά, η κρισιμότητα της κατάστασης προκύπτει και από το γεγονός ότι -σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της  εφημερίδας «κυριακάτικης δημοκρατίας»- έχουν τεθεί σε «επιφυλακή» και οι ρωσικοί πύραυλοι S300 που βρίσκονται στην Κρήτη…




Επίσημα όμως δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο στην Σμηναρχία Μάχης εκτός των γνωστών τακτικών καταστάσεων που παίρνει η Μοίρα και έχει να κάνει με 20λεπτη ετοιμότητα όπως και οι άλλες Μοίρες  των Κατευθυνόμενων βλημάτων που είναι σκορπισμένες ανά την  Ελληνική Επικράτεια!

Βέβαια το να καταπέσει μια Α/Α Μοίρα σε πεντάλεπτη (5) ετοιμότητα γίνεται με σήμα και είναι λίγο παράξενο να είναι μόνο η Σμηναρχία Μάχης των S-300 μόνο σε επιφυλακή , ενώ και στην ίδια Σμηναρχία είναι και το Ρωσικής κατασκευής Αντιαεροπορικό σύστημα TOR-M1 και είναι γνωστό στους επιχειρησιακούς  Αξιωματικούς ότι τα δύο αυτά A/A συστήματα δρούνε παράλληλα, για την ακρίβεια το TOR M1 προστατεύει το Α/Α σύστημα S-300 από αεροσκάφη που πετούν χαμηλά!



hellaspress-angel.blogspot.com

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου