Πανικός στην εθνική οδό αυτην την ώρα
Συναγερμός σήμανε λίγο πριν απο λίγη ώρα όταν νταλίκα εξετράπη της πορείας της στην Παλαιά Εθνική Οδό Πατρών - Κορίνθου στο ύψος του Ψαθοπύργου κοντά στο Βοσινάκη. Και αυτό γιατί στο εσωτερικό όπως αναφέρουν πηγές του tempo24.gr εγκλωβίστηκε ο οδηγός του βαρέως οχήματος.
Σοβαρό πρόβλημα και ουρές χιλιομέτρων έχουν ήδη δημιουργηθεί και στις δύο πλευρές της Παλαιάς Εθνικής Οδού Πατρών Κορίνθου καθώς ο δρόμος έχει κλείσει και αναμένεται γερανός για να μπορέσει να σηκώσει το βαρύ όχημα που έχει ανατραπεί.
Εκτροπή κυκλοφορίας γίνεται αυτή την ώρα στην Παλαιά Εθνική Οδό τόσο για τα αυτοκίνητα από Πάτρα στο ύψος του Αγίου Βασιλείου όσο και για αυτά από Αίγιο στον Ερινεό. Νεότερα στοιχεία του tempo24.gr αναφέρουν πως η νταλίκα κατευθυνόταν στο ρεύμα προς Αθήνα.
Ήδη στο σημείο σπεύδουν σωστικά συνεργειά της πυροσβεστικής, ενώ έχουν φθάσει δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. οι οποίοι και εκτρέπουν την κυκλοφορία, ενώ ενεργούν και πυροσβέστες....
Σε ενημέρωση από την ΕΛ.ΑΣ. αναφέρεται:
"ΛΟΓΩ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ (ΕΚΤΡΟΠΗ-ΑΝΑΤΡΟΠΗ) ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ,
ΡΥΜΟΥΛΟΚΟΥ ΜΕΤΑ ΕΠΙΚΑΘΗΜΕΝΟΥ, ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΠΑΤΡΩΝ- ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΟ
ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΥ, ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ
ΣΤΑ ΔΥΟ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΜΒΩΝ ΝΕΟΥ ΕΡΙΝΕΟΥ
ΚΑΙ ΡΙΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ.ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ"...
.............................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΤΩPA ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ- Μόλις ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ επίσημα ο ξαφνικός θάνατός του




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου