Ads 468x60px

.

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΣΟΚ ΤΟ ΒΟΛΟ | ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ στο νοσοκομείο δύο ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ!!

ΣΟΚ ΤΟ ΒΟΛΟ | ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ στο νοσοκομείο δύο ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ!!
ΣΟΚ ΤΟ ΒΟΛΟ | ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ στο νοσοκομείο δύο ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ!!






-ΧΑΜΟΣ σε σχολείο στο Βόλο.
-Η πλάκα που στοίχισε σε δύο ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ.

Στο νοσοκομείο διακομίστηκαν δύο μαθήτριες του 2ου γενικού λυκείου στο Βόλο όταν άγνωστοι άδειασαν χημικό πυροσβεστήρα μέσα σε τάξη που γινόταν μάθημα.





Πιο συγκεκριμένα και ενώ σε αίθουσα του σχολείου βρίσκονταν σε εξέλιξη το μάθημα της τελευταίας ώρας, ξαφνικά δύο άγνωστοι άνοιξαν το παράθυρο και κρατώντας πυροσβεστήρα, τον οποίο πήραν από διάδρομο του σχολείου, τον άνοιξαν και τον χρησιμοποίησαν μέσα στην αίθουσα.

Οι πρωταγωνιστές του επεισοδίου εξαφανίστηκαν και για το περιστατικό ενημερώθηκε η αστυνομία. Οι δύο μαθήτριες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο της πόλης, με την κατάσταση της υγείας τους να μην εμπνέει ανησυχία...



e-volos.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου