Ερώτηση ΣΟΚ απο Λιάγκα που ενόχλησε την Γερμανού | «Δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε... Νιώθουμε όλοι λίγο άσχημα»
Η Ναταλία Γερμανού βρέθηκε σαν καλεσμένη στο "Πρωινό" του ΑΝΤ1 και ο Γιώργος Λιάγκας την ρώτησε αν θα μπορούσε, αν και οι δύο ήταν ελεύθεροι να τα ξαναβρεί με τον πρώην σύζυγό της, Πέτρο Ίμβριο.
Ο, δε, Θέμης Γεωργαντάς πλησίασε και τόνισε πως με τον τραγουδιστή ήταν "πολύ ταιριαστοί".
«Δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε... Νιώθουμε όλοι λίγο άσχημα» είπε η Ναταλία, ενώ και ο Γιώργος Λιάγκας δήλωσε πως είναι "άκομψο" αυτό που κάνουν.
Δείτε το βίντεο:
πηγή
Η Ναταλία Γερμανού βρέθηκε σαν καλεσμένη στο "Πρωινό" του ΑΝΤ1 και ο Γιώργος Λιάγκας την ρώτησε αν θα μπορούσε, αν και οι δύο ήταν ελεύθεροι να τα ξαναβρεί με τον πρώην σύζυγό της, Πέτρο Ίμβριο.
Ο, δε, Θέμης Γεωργαντάς πλησίασε και τόνισε πως με τον τραγουδιστή ήταν "πολύ ταιριαστοί".
«Δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε... Νιώθουμε όλοι λίγο άσχημα» είπε η Ναταλία, ενώ και ο Γιώργος Λιάγκας δήλωσε πως είναι "άκομψο" αυτό που κάνουν.
Δείτε το βίντεο:
πηγή



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου