Συγκεκριμένα στις 14:21 το μεσημέρι της Δευτέρας οι κάτοικοι της περιοχής του Ρεθύμνου ταρακουνήθηκαν για ακόμα μια φορά με τον σεισμό να γίνεται ιδιαίτερα αισθητός.
Η νέα σεισμική δόνηση μεγέθους 3,0 Ρίχτερ σημειώθηκε πριν από λίγο σε θαλάσσια περιοχή κοντά στο Ρέθυμνο και είχε μόλις 5 χλμ εστιακό βάθος, γεγονός που έκανε τον σεισμό να μοιάζει διπλάσιος σε ρίχτερ.
Το επίκεντρο του σεισμού ήταν 37 χλμ Βόρεια - Βορειοανατολικά του Ρεθύμνου. Δεν ανεφέρθηκαν ζημιές ή τραυματισμοί...
...............................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
.jpg)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου