Σαλός και χαμός επικρατεί σε όλο το διαδίκτυο και τα ΜΜΕ με τον υπουργό παιδείας κύριο Φίλη περί δηλώσεων του για τη γενοκτονία των ποντίων.
Όλοι ζητούν άμεσα την παραίτηση του ενώ χαμός γίνεται με χιλιάδες σχόλια και στο facebook και σε όλες τις ιστοσελίδες. Είπε λοιπόν ο κύριος υπουργός, ότι «η σφαγή των Ποντίων δεν ήταν γενοκτονία με την επιστημονική έννοια του όρου» και ότι συμμεριζόμενος απόψεις πολλών ιστορικών και διεθνολόγων γίνεται διάκριση ανάμεσα στην αιματηρή εθνοκάθαρση και στο φαινόμενο της γενοκτονίας.
Αυτές του οι δηλώσεις δημιούργησαν ταραχή σε όλους τους Έλληνες και πόντιους οι οποίοι ζητούν άμεσα παραίτηση του από τον κύριο Τσίπρα. Ο λόγος είναι πως η γενοκτονία των Ποντίων, είναι ένα οργανωμένο και συστηματικά προσχεδιασμένο έγκλημα που διαπράχθηκε από το κίνημα των Νεότουρκων κατά την περίοδο 1914-1923.
Βάση εκτιμήσεων περίπου 400.000 Έλληνες του Πόντου έχασαν τη ζωή τους. Μάλλον όμως αυτός ο αριθμός δεν είναι ικανοποιητικός για τον κύριο Φίλη για να χαρακτηρίσει τον αφανισμό ως γενοκτονία. Τα γεγονότα αυτά αναγνωρίζονται ως γενοκτονία, από την Ελλάδα, τη Σουηδία και την Αυστραλία, καθώς και από διεθνείς οργανισμούς με σπουδαιότερη τη Διεθνή Ένωση Μελετητών Γενοκτονιών....
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΙΠΕ :



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου