Στα ΜΑΥΡΑ η Ελένη Μενεγάκη γιατί η Κατερίνα Ζαρίφη έμεινε... ΧΗΡΑ!!
ΔΕΙΤΕ το βίντεο που ακολουθεί...
Η Ελένη σήμερα ντύθηκε στα μαύρα. Δεν ήταν όμως και η μοναδική.
Η Κατερίνα Ζαρίφη και η Ελιάνα Χρυσικοπούλου ντύθηκαν στα μαύρα και η παρουσιάστρια είπε στις συνεργάτιδές της να σηκωθούν όρθιες. Τι ήταν όμως να σηκωθεί η Κατερίνα... άρχισε να πετά τη μία ατάκα κοντά στην άλλη και να γελούν!
«ήταν καλός, 92 χρονών... Γιατί κούκλε μου 92 χρονών να με αφήσεις, έτσι! Ήταν καλός ο μακαρίτης... Φορώ κόκκινο κραγιόν γιατί ναι μεν έχω πάει στο νεκροταφείο, αλλά είμαι πάρα πολύ περιποιημένη, γιατί αν είναι κανένας χήρος να...». Η Ελένη γελούσε και είπε: «Πολύ μαυρίλα»!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
ΔΕΙΤΕ το βίντεο που ακολουθεί...
Η Ελένη σήμερα ντύθηκε στα μαύρα. Δεν ήταν όμως και η μοναδική.
Η Κατερίνα Ζαρίφη και η Ελιάνα Χρυσικοπούλου ντύθηκαν στα μαύρα και η παρουσιάστρια είπε στις συνεργάτιδές της να σηκωθούν όρθιες. Τι ήταν όμως να σηκωθεί η Κατερίνα... άρχισε να πετά τη μία ατάκα κοντά στην άλλη και να γελούν!
«ήταν καλός, 92 χρονών... Γιατί κούκλε μου 92 χρονών να με αφήσεις, έτσι! Ήταν καλός ο μακαρίτης... Φορώ κόκκινο κραγιόν γιατί ναι μεν έχω πάει στο νεκροταφείο, αλλά είμαι πάρα πολύ περιποιημένη, γιατί αν είναι κανένας χήρος να...». Η Ελένη γελούσε και είπε: «Πολύ μαυρίλα»!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου