ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2015 | Ξύπνησαν οι σκλάβοι, Αντωνάκη μου !!
Μας μπούκωσες φόβο, αλλά δεν μασήσαμε. Έβαλες τους φίλους σου να μας κουνήσουν το δάκτυλο, αλλά δεν υποκύψαμε. Χρησιμοποίησες κάθε μέσο, αλλά δεν φοβηθήκαμε. Ξέρεις κάτι, Αντωνάκη; Οι «σκλάβοι» ξύπνησαν!
Μια μικρή βόλτα στα εκλογικά κέντρα της περιοχής σου αρκούσε. Μια περατζάδα στα καφέ έφτανε. Παντού πολίτες αποφασισμένοι, παντού ψηφοφόροι χαμογελαστοί. Η Ελπίδα γύριζε στους Έλληνες. Κι απ' ότι δείχνουν τα αποτελέσματα, γύρισε και θα μείνει.
Διάβαζα τις τελευταίες ημέρες, από δήθεν έγκριτους αρθρογράφους σε διάφορα «παραποτάμια» σάιτ, πως οι Έλληνες «ψηφίζοντας αντιμνημόνιο, έριχναν την τελευταία τους ζαριά» και ότι «σαν λαός τζογαδόρων ποντάρουμε στην τύχη για να αλλάξουμε ακούραστα το μέλλον μας». Μία ακόμη άθλια παραποίηση της πραγματικότητας.
Σ' αυτές τις εκλογές, οι Έλληνες συζήτησαν, προβληματίστηκαν και έκριναν. Δεν είναι σαν το 2012, δεν είναι σαν το 2009...
Το 2015 μας βρίσκει πιο αποφασισμένους. Όχι μόνο για την ψήφο, αλλά και για το αύριο...
Η μάχη αυτή έχει και συνέχεια. Απ' τη στιγμή που κάναμε την αρχή, που αποφασίσαμε να κόψουμε το γόρδιο μνημονιακό δεσμό, που αποφασίσαμε να μην είμαστε πλέον σκλάβοι, είμαστε ΝΙΚΗΤΕΣ. Κρατάμε ψηλά το κεφάλι. Πλέον, είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!
Διαδώστε: Ξύπνησαν οι «σκλάβοι», Αντωνάκη! Πάρε το καπελάκι σου και δρόμο!!!
......................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Προφητεία Παϊσίου | “Αυτός που θα λυτρώσει την Ελλάδα θα είναι ο…”
Μας μπούκωσες φόβο, αλλά δεν μασήσαμε. Έβαλες τους φίλους σου να μας κουνήσουν το δάκτυλο, αλλά δεν υποκύψαμε. Χρησιμοποίησες κάθε μέσο, αλλά δεν φοβηθήκαμε. Ξέρεις κάτι, Αντωνάκη; Οι «σκλάβοι» ξύπνησαν!
Μια μικρή βόλτα στα εκλογικά κέντρα της περιοχής σου αρκούσε. Μια περατζάδα στα καφέ έφτανε. Παντού πολίτες αποφασισμένοι, παντού ψηφοφόροι χαμογελαστοί. Η Ελπίδα γύριζε στους Έλληνες. Κι απ' ότι δείχνουν τα αποτελέσματα, γύρισε και θα μείνει.
Διάβαζα τις τελευταίες ημέρες, από δήθεν έγκριτους αρθρογράφους σε διάφορα «παραποτάμια» σάιτ, πως οι Έλληνες «ψηφίζοντας αντιμνημόνιο, έριχναν την τελευταία τους ζαριά» και ότι «σαν λαός τζογαδόρων ποντάρουμε στην τύχη για να αλλάξουμε ακούραστα το μέλλον μας». Μία ακόμη άθλια παραποίηση της πραγματικότητας.
Σ' αυτές τις εκλογές, οι Έλληνες συζήτησαν, προβληματίστηκαν και έκριναν. Δεν είναι σαν το 2012, δεν είναι σαν το 2009...
Το 2015 μας βρίσκει πιο αποφασισμένους. Όχι μόνο για την ψήφο, αλλά και για το αύριο...
Η μάχη αυτή έχει και συνέχεια. Απ' τη στιγμή που κάναμε την αρχή, που αποφασίσαμε να κόψουμε το γόρδιο μνημονιακό δεσμό, που αποφασίσαμε να μην είμαστε πλέον σκλάβοι, είμαστε ΝΙΚΗΤΕΣ. Κρατάμε ψηλά το κεφάλι. Πλέον, είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!
Διαδώστε: Ξύπνησαν οι «σκλάβοι», Αντωνάκη! Πάρε το καπελάκι σου και δρόμο!!!
......................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Προφητεία Παϊσίου | “Αυτός που θα λυτρώσει την Ελλάδα θα είναι ο…”



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου