ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στην Αεράμυνα της χώρας | Κοφτή εντολή «blazing Skies» από το πρωί σε όλη την Επικράτεια !!
Ξαφνική ενεργοποίηση της Αεράμυνας της Χώρας διέταξε ο Α/ΓΕΕΕΘΑ Στρατηγός Κωσταράκος.
Η Εντολή δόθηκε με άκρα μυστικότητα σε όλα τα Κέντρα Αεράμυνας με την μορφή «απορρήτου σήματος «και η εντολή ήταν κοφτή» blazing Skies» από λήψεως .
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες όλες οι εμπλεκόμενες Μονάδες αντέδρασαν αστραπιαία αν και το προσωπικό βρίσκεται σε άδεια λόγω των Εορτών.
Η εντολή δόθηκε και έφτασε και στο τελευταίο μαχητή χειριστή των Α/Α όπλων και οι χρόνοι που καταγράφηκαν ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικοί.
Ο Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωσταράκος παρακολούθησε με τα επιτελεία την άσκηση -ετοιμότητα των Ελληνικών Αντιαεροπορικών Δυνάμεων με εικόνα σε πραγματικό χρόνο από το σύγχρονο κέντρο Επιχειρήσεων στα υπόγεια του Πενταγώνου.
Αν και δεν ανησυχεί ο Α/ΓΕΕΘΑ για τις Τουρκικές κινήσεις του Στόλου δείχνει να προετοιμάζεται για παν ενδεχόμενο. Εξάλλου υπάρχει η ανάλογη εμπειρία αφού ο Στρατηγός έχει πάνω από τρία (3) χρόνια σαν Αρχηγός και είναι πλέον φανερή σε όλα τα επίπεδα .
Το συμπέρασμα που βγαίνει από τις κινήσεις του Α/ΓΕΕΘΑ και των Επιτελείων είναι ότι θητεία τω Αρχηγών πρέπει να είναι εκτός των πολιτικών πραγμάτων και της αλλαγής κυβερνήσεων.
Τώρα το πότε θα εφαρμοστεί; και αν θα εφαρμοστεί; είναι άλλο θέμα. Περισσότερο θα έχουμε σε λίγο...
Ξαφνική ενεργοποίηση της Αεράμυνας της Χώρας διέταξε ο Α/ΓΕΕΕΘΑ Στρατηγός Κωσταράκος.
Η Εντολή δόθηκε με άκρα μυστικότητα σε όλα τα Κέντρα Αεράμυνας με την μορφή «απορρήτου σήματος «και η εντολή ήταν κοφτή» blazing Skies» από λήψεως .
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες όλες οι εμπλεκόμενες Μονάδες αντέδρασαν αστραπιαία αν και το προσωπικό βρίσκεται σε άδεια λόγω των Εορτών.
Η εντολή δόθηκε και έφτασε και στο τελευταίο μαχητή χειριστή των Α/Α όπλων και οι χρόνοι που καταγράφηκαν ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικοί.
Ο Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωσταράκος παρακολούθησε με τα επιτελεία την άσκηση -ετοιμότητα των Ελληνικών Αντιαεροπορικών Δυνάμεων με εικόνα σε πραγματικό χρόνο από το σύγχρονο κέντρο Επιχειρήσεων στα υπόγεια του Πενταγώνου.
Αν και δεν ανησυχεί ο Α/ΓΕΕΘΑ για τις Τουρκικές κινήσεις του Στόλου δείχνει να προετοιμάζεται για παν ενδεχόμενο. Εξάλλου υπάρχει η ανάλογη εμπειρία αφού ο Στρατηγός έχει πάνω από τρία (3) χρόνια σαν Αρχηγός και είναι πλέον φανερή σε όλα τα επίπεδα .
Το συμπέρασμα που βγαίνει από τις κινήσεις του Α/ΓΕΕΘΑ και των Επιτελείων είναι ότι θητεία τω Αρχηγών πρέπει να είναι εκτός των πολιτικών πραγμάτων και της αλλαγής κυβερνήσεων.
Τώρα το πότε θα εφαρμοστεί; και αν θα εφαρμοστεί; είναι άλλο θέμα. Περισσότερο θα έχουμε σε λίγο...



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου