ΤΩΡΑ ΤΟ EXIT POLLS ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΥΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΙΝΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ !!
Δείτε το ΗΧΗΡΟ μήνυμα απο τον ελληνικό λαό...
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τρελάνει τα «μηχανάκια». Ήδη σε κάποια blogs (fimotro.blogspot.gr) έχουν διαρρεύσει οι πρώτες πληροφορίες από το πρωινό κύμα των EXIT POLLS και όπως όλα δείχνουν οι ανατροπές θα είναι πέραν από κάθε προσδοκία.
Όπως αναφέρουν με διαρροές οι δημοσκόποι, τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ σπάνε το φράγμα του 38% και η διαφορά με τη ΝΔ είναι σε διψήφιο αριθμό. Τελικά αν ισχύουν όλα όσα ακούγονται, τότε μέχρι το απόγευμα ενδέχεται να έχουμε εκπλήξεις, αφού τις πρωινές ώρες ψηφίζουν συνήθως οι μεγάλες ηλικίες.
Με κάθε επιφύλαξη τα νούμερα που ακούγονται κάνουν λόγο για διαφορά της τάξης του 38%-26% με τάση ανοίγματος όσο περνούν οι ώρες και όσο στις κάλπες προσέρχονται νέοι που ανήκουν στις παραγωγικές ηλικίες.
ΗΧΗΡΟ μήνυμα απο τον ελληνικό λαό...
Ο φόβος έσβησε. Από το πρωί ο κόσμος προσέρχεται μαζικά στα εκλογικά κέντρα και ψηφίζει με το χέρι στην καρδιά, βάζοντας στην άκρη τα σενάρια τρόμου και την καταστροφολογία που επιχειρήθηκε από τα διάφορα κέντρα και παράκεντρα και ψηφίζοντας με γνώμονα την εθνική αξιοπρέπεια και των μέλλον των επόμενων γενεών.
Για πρώτη ίσως φορά μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας το 1974, οι Έλληνες θα αποδείξουν στους ξένους παράγοντες ότι στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία δεν περνάνε εκβιασμοί. Όλες οι ενδείξεις που έρχονται από τα κομματικά επιτελεία κάνουν λόγο για μεγαλειώδη ανατροπή που θα στείλει ηχηρό μήνυμα όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στο Βερολίνο και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Το σύστημα εξουσίας αντιστέκεται μέχρι και την τελευταία στιγμή, πλην όμως ο ελληνικός λαός δεν πέφτει πλέον στην παγίδα. Έχει καταλάβει ότι ο μόνος τρόπος για να βγει η χώρα από το τέλμα και να μπει ένα φρένο στην συνεχιζόμενη φτωχοποίηση, είναι μια ισχυρή κυβέρνηση που θα μπορέσει να σταματήσει την επέλαση της γερμανοκρατούμενης Ευρώπης.
Τη Δευτέρα το πρωί (26/01/2015), τα γεράκια των αγορών και οι τεχνοκράτες των Βρυξελλών δεν θα έχουν απέναντί τους κάποιο κόμμα. Θα έχουν απέναντί τους την πλειοψηφία ενός λαού που ποδοπατήθηκε όσο κανείς άλλος.
Ενός λαού που έφτυσε αίμα για να πετύχει πρωτογενή πλεονάσματα χωρίς αντίκρισμα. Ενός λαού του οποίου καταπατήθηκε η ατομική και η εθνική αξιοπρέπεια για να διασωθούν οι τράπεζες και τα ξένα funds που τζόγαραν στην πλάτη της εθνικής μας χρεοκοπίας.
Απόψε, το παιχνίδι θα γυρίσει… τούμπα και οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ξαναθυμηθούν την έννοια της κοινοτικής αλληλεγγύης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ | ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Δείτε το ΗΧΗΡΟ μήνυμα απο τον ελληνικό λαό...
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τρελάνει τα «μηχανάκια». Ήδη σε κάποια blogs (fimotro.blogspot.gr) έχουν διαρρεύσει οι πρώτες πληροφορίες από το πρωινό κύμα των EXIT POLLS και όπως όλα δείχνουν οι ανατροπές θα είναι πέραν από κάθε προσδοκία.
Όπως αναφέρουν με διαρροές οι δημοσκόποι, τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ σπάνε το φράγμα του 38% και η διαφορά με τη ΝΔ είναι σε διψήφιο αριθμό. Τελικά αν ισχύουν όλα όσα ακούγονται, τότε μέχρι το απόγευμα ενδέχεται να έχουμε εκπλήξεις, αφού τις πρωινές ώρες ψηφίζουν συνήθως οι μεγάλες ηλικίες.
Με κάθε επιφύλαξη τα νούμερα που ακούγονται κάνουν λόγο για διαφορά της τάξης του 38%-26% με τάση ανοίγματος όσο περνούν οι ώρες και όσο στις κάλπες προσέρχονται νέοι που ανήκουν στις παραγωγικές ηλικίες.
ΗΧΗΡΟ μήνυμα απο τον ελληνικό λαό...
Ο φόβος έσβησε. Από το πρωί ο κόσμος προσέρχεται μαζικά στα εκλογικά κέντρα και ψηφίζει με το χέρι στην καρδιά, βάζοντας στην άκρη τα σενάρια τρόμου και την καταστροφολογία που επιχειρήθηκε από τα διάφορα κέντρα και παράκεντρα και ψηφίζοντας με γνώμονα την εθνική αξιοπρέπεια και των μέλλον των επόμενων γενεών.
Για πρώτη ίσως φορά μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας το 1974, οι Έλληνες θα αποδείξουν στους ξένους παράγοντες ότι στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία δεν περνάνε εκβιασμοί. Όλες οι ενδείξεις που έρχονται από τα κομματικά επιτελεία κάνουν λόγο για μεγαλειώδη ανατροπή που θα στείλει ηχηρό μήνυμα όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στο Βερολίνο και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Το σύστημα εξουσίας αντιστέκεται μέχρι και την τελευταία στιγμή, πλην όμως ο ελληνικός λαός δεν πέφτει πλέον στην παγίδα. Έχει καταλάβει ότι ο μόνος τρόπος για να βγει η χώρα από το τέλμα και να μπει ένα φρένο στην συνεχιζόμενη φτωχοποίηση, είναι μια ισχυρή κυβέρνηση που θα μπορέσει να σταματήσει την επέλαση της γερμανοκρατούμενης Ευρώπης.
Τη Δευτέρα το πρωί (26/01/2015), τα γεράκια των αγορών και οι τεχνοκράτες των Βρυξελλών δεν θα έχουν απέναντί τους κάποιο κόμμα. Θα έχουν απέναντί τους την πλειοψηφία ενός λαού που ποδοπατήθηκε όσο κανείς άλλος.
Ενός λαού που έφτυσε αίμα για να πετύχει πρωτογενή πλεονάσματα χωρίς αντίκρισμα. Ενός λαού του οποίου καταπατήθηκε η ατομική και η εθνική αξιοπρέπεια για να διασωθούν οι τράπεζες και τα ξένα funds που τζόγαραν στην πλάτη της εθνικής μας χρεοκοπίας.
Απόψε, το παιχνίδι θα γυρίσει… τούμπα και οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ξαναθυμηθούν την έννοια της κοινοτικής αλληλεγγύης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ | ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου