ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΟΚ | Τους διαγράφει ο Αλέξης Τσίπρας και πάει σε εκλογές;;
Την ώρα που το 80% του ελληνικού λαού επικροτεί τους χειρισμούς Τσίπρα - Βαρουφάκη, την ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό επιθυμεί την παραμονή μας στο ευρώ, είναι άδικη η κριτική που γίνεται από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, Γλέζο, Λαφαζάνη, Μητρόπουλο και Κατρούγκαλο στην κυβέρνηση.
Εντελώς συμπτωματικά τα συγκεκριμένα στελέχη και ιδιαίτερα το δίδυμο Μητρόπουλου-Κατρούγκαλου είναι από τα πλέον λαλίστατα στα ΜΜΕ. Ενίοτε ομιλούν πριν καν σκεφθούν.
Εάν πριν μιλούσαν φρόντιζαν για παράδειγμα να ενημερωθούν ότι την Τετάρτη οι τράπεζες θα είχαν στεγνώσει και τα ATM θα ήταν πιο άδεια από τρύπιο νεροκόφινο δεν θα έκαναν τις ανέξοδες και απερίσκεπτες δηλώσεις τους.
Εάν δεν υπήρχε συμφωνία, η Ελλάδα θα γινόταν Αργεντινή και οι ίδιοι θα τηλεφωνούσαν στον Καμμένο να στείλει τα ελικόπτερα με τα οποία θα έπρεπε να είχαν φύγει οι υπουργοί των προηγούμενων κυβερνήσεων. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Καλά θα κάνει λοιπόν ο Αλέξης Τσίπρας- τώρα που έχει την πλειοψηφία του λαού με το μέρος του να διαγράψει τους ναρκισσευόμενους αντιρρησίες των ΜΜΕ που διψάνε για μια μικρή πρέζα προβολής.
Οι διαγραφές, όσο σκληρές κι αν ακούγονται, αποτελούν μονόδρομο για τον Τσίπρα.
Ας τούς διαγράψει και ας πάει εκ νέου σε εκλογές. Οπως θα έκανε και ο Ανδρέας Παπανδρέου. Kαι οι 4 τους δεν έχουν ούτε ένα ποσοστό 2,5% ενώ μόνο οι βαρουφίτσες και οι απογοητευμένοι πασόκοι και νεοδημοκράτες θα δώσουν στον ΣΥΡΙΖΑ τουλάχιστον άλλο ένα 15% το λιγότερο...
........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ | Ο Γλέζος ΚΑΙΕΙ τον Τσίπρα ! «Βαφτίσαμε το κρέας ψάρι με τη συμφωνία στο Eurogroup.Συγγνώμη Έλληνες»
Την ώρα που το 80% του ελληνικού λαού επικροτεί τους χειρισμούς Τσίπρα - Βαρουφάκη, την ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό επιθυμεί την παραμονή μας στο ευρώ, είναι άδικη η κριτική που γίνεται από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, Γλέζο, Λαφαζάνη, Μητρόπουλο και Κατρούγκαλο στην κυβέρνηση.
Εντελώς συμπτωματικά τα συγκεκριμένα στελέχη και ιδιαίτερα το δίδυμο Μητρόπουλου-Κατρούγκαλου είναι από τα πλέον λαλίστατα στα ΜΜΕ. Ενίοτε ομιλούν πριν καν σκεφθούν.
Εάν πριν μιλούσαν φρόντιζαν για παράδειγμα να ενημερωθούν ότι την Τετάρτη οι τράπεζες θα είχαν στεγνώσει και τα ATM θα ήταν πιο άδεια από τρύπιο νεροκόφινο δεν θα έκαναν τις ανέξοδες και απερίσκεπτες δηλώσεις τους.
Εάν δεν υπήρχε συμφωνία, η Ελλάδα θα γινόταν Αργεντινή και οι ίδιοι θα τηλεφωνούσαν στον Καμμένο να στείλει τα ελικόπτερα με τα οποία θα έπρεπε να είχαν φύγει οι υπουργοί των προηγούμενων κυβερνήσεων. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Καλά θα κάνει λοιπόν ο Αλέξης Τσίπρας- τώρα που έχει την πλειοψηφία του λαού με το μέρος του να διαγράψει τους ναρκισσευόμενους αντιρρησίες των ΜΜΕ που διψάνε για μια μικρή πρέζα προβολής.
Οι διαγραφές, όσο σκληρές κι αν ακούγονται, αποτελούν μονόδρομο για τον Τσίπρα.
Ας τούς διαγράψει και ας πάει εκ νέου σε εκλογές. Οπως θα έκανε και ο Ανδρέας Παπανδρέου. Kαι οι 4 τους δεν έχουν ούτε ένα ποσοστό 2,5% ενώ μόνο οι βαρουφίτσες και οι απογοητευμένοι πασόκοι και νεοδημοκράτες θα δώσουν στον ΣΥΡΙΖΑ τουλάχιστον άλλο ένα 15% το λιγότερο...
........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ | Ο Γλέζος ΚΑΙΕΙ τον Τσίπρα ! «Βαφτίσαμε το κρέας ψάρι με τη συμφωνία στο Eurogroup.Συγγνώμη Έλληνες»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου