Και επειδή οι καιροί είναι παράξενοι και δύσκολοι για όλους μας, λίγο γέλιο δεν κάνει κακό!!
(Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου