ΤΩΡΑ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΚΑΡΑ'Ι'ΣΚΑΚΗ !!!
Ο Ολυμπιακός έκανε αυτό που έπρεπε στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού...
Κατάφερε στο 14' να πετύχει το 1-0, με ένα πανέμορφο γκολ του Μήτρογλου και να μπει για τα καλά στο παιχνίδι της πρόκρισης!
Ο Ολυμπιακός έκανε αυτό που έπρεπε στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού...
Κατάφερε στο 14' να πετύχει το 1-0, με ένα πανέμορφο γκολ του Μήτρογλου και να μπει για τα καλά στο παιχνίδι της πρόκρισης!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου