Ads 468x60px

.

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ | Ο Γλέζος ΚΑΙΕΙ τον Τσίπρα ! «Βαφτίσαμε το κρέας ψάρι με τη συμφωνία στο Eurogroup.Συγγνώμη Έλληνες»

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ | Ο Γλέζος ΚΑΙΕΙ τον Τσίπρα ! «Βαφτίσαμε το κρέας ψάρι με τη συμφωνία στο Eurogroup.Συγγνώμη Έλληνες»
ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ | Ο Γλέζος ΚΑΙΕΙ τον Τσίπρα ! «Βαφτίσαμε το κρέας ψάρι με τη συμφωνία στο Eurogroup.Συγγνώμη Έλληνες»





Μπορεί κάποιοι στον ΣΥΡΙΖΑ να ανοίγουν σαμπάνιες, όχι βέβαια λόγω Αποκριάς, αλλά εξαιτίας της συμφωνίας που επετεύχθη στις Βρυξέλλες, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς, Μανώλη Γλέζο, ο οποίος τα έχει βάψει μαύρα,  παρεμβαίνει, κατακεραυνώνοντας τον πρωθυπουργό και ζητά συγγνώμη από τον ελληνικό λαό.

Με δηλώσεις του στο blog της συνιστώσας "Κίνηση Ενεργοί Πολίτες", ο Μανώλης Γλέζος όχι μόνο απορρίπτει τη συμφωνία στο Eurogroup αλλά κατηγορεί την κυβέρνηση πως με το να μετονομάζει την τρόικα σε «θεσμούς», το Μνημόνιο σε «συμφωνία» και τους δανειστές σε «εταίρους» είναι,  «όπως και όταν βαφτίζεις το κρέας ψάρι, δεν αλλάζεις την προηγούμενη κατάσταση».

Κατηγορεί επίσης την κυβέρνηση πως δεν έκανε πράξη την προεκλογική δέσμευση πως με ένα νόμο θα καταργήσει την Τρόικα, παρότι έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από τις εκλογές. «Κρίμα και πάλι κρίμα» σχολιάζει

Παράλληλα, ο κ.Γλέζος ζητάει συγγνώμη από τους Έλληνες, γιατί όπως αναφέρει «συνήργησα σ' αυτή την ψευδαίσθηση», στην κατάργηση της τρόικας δηλαδή.

Σχολιάζοντας τους συμβιβασμούς που χρειάστηκαν να γίνουν από τις δύο πλευρές ώστε να υπάρξει συμφωνία, ο κ.Γλέζος τονίζει πως μόνη λύση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η λευτεριά! «Κατ΄ αρχήν ανάμεσα σε καταπιεστή και καταπιεζόμενο δεν μπορεί να υπάρξει συμβιβασμός, όπως ακριβώς ανάμεσα στον σκλάβο και στον κατακτητή, λύση είναι μόνο η Λευτεριά. Αλλά κι αν δεχτούμε αυτό τον παραλογισμό, ήδη οι παραχωρήσεις που έκαναν οι προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις με την ανεργία, τη λιτότητα, τη φτώχεια, τους αυτόχειρες, ξεπερνούν κάθε όριο υποχώρησης» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δείτε όλο το κείμενο του Μανώλη Γλέζου:




Η μετονομασία της Τρόικας σε Θεσμούς, του Μνημονίου σε Συμφωνία και των Δανειστών σε Εταίρους, όπως και όταν βαφτίζεις το κρέας ψάρι, δεν αλλάζεις την προηγούμενη κατάσταση.

Δεν αλλάζεις, βέβαια, και την ψήφο του Ελληνικού Λαού, στις εκλογές της 25 Ιανουαρίου 2015.

Ψήφισε αυτό που υποσχέθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ: καταργούμε το καθεστώς της λιτότητας, που δεν αποτελεί μόνο στρατηγική της ολιγαρχίας της Γερμανίας και των άλλων δανειστριών χωρών της ΕΕ, αλλά και της ελληνικής ολιγαρχίας.

Καταργούμε τα Μνημόνια και την Τρόικα, καταργούμε όλους τους νόμους της λιτότητας.

Την επομένη των εκλογών με ένα νόμο καταργούμε την Τρόικα και τις συνέπειές της.

Πέρασε ένας μήνας κι ακόμα η εξαγγελία να γίνει πράξη.

Κρίμα και πάλι κρίμα.

Από την πλευρά μου ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ από τον Ελληνικό Λαό διότι συνήργησα σ΄αυτή την ψευδαίσθηση.

Πριν, όμως, προχωρήσει το κακό.

Πριν να είναι πολύ αργά, ας αντιδράσουμε.

Πριν απ΄όλα τα μέλη, οι φίλοι και οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ, σε έκτακτες συνελεύσεις, όλων των βαθμίδων των οργανώσεων να αποφασίσουν αν δέχονται αυτήν την κατάσταση.

Μερικοί υποστηρίζουν, πως σε μια συμφωνία, πρέπει κι εσύ να υποχωρήσεις. Κατ΄αρχήν ανάμεσα σε καταπιεστή και καταπιεζόμενο δεν μπορεί να υπάρξει συμβιβασμός, όπως ακριβώς ανάμεσα στον σκλάβο και στον κατακτητή, λύση είναι μόνο η Λευτεριά.

Αλλά κι αν δεχτούμε αυτό τον παραλογισμό, ήδη οι παραχωρήσεις που έκαναν οι προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις με την ανεργία, τη λιτότητα, τη φτώχεια, τους αυτόχειρες, ξεπερνούν κάθε όριο υποχώρησης.

Μαξίμου: Η διαπραγμάτευση συνεχίζεται

Οι δηλώσεις του Μανώλη Γλέζου προκάλεσαν την αντίδραση του Μαξίμου.

Κυβερνητικές πηγές σχολίασαν πως «είναι πιθανόν ο Μανώλης Γλέζος να μην είναι καλά πληροφορημένος για τη σκληρή και επίπονη διαπραγμάτευση η οποία συνεχίζεται».

Μια διαπραγμάτευση, όπως λένε οι ίδιοι κύκλοι, που γίνεται «για την ανάκτηση της αξιοπρέπειας του ελληνικού λαού»...


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου