Οι κάτοχοι what's up να μπουν να το πάρουν... ;)
Μια μικρή ευχάριστη έκπληξη για τους φίλους αναγνώστες μας...
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ 4 ΣΤΟ 1330 ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΕΧΕΤΕ 400 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ 400 SMS ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 12...
..................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΩΝ:
Προειδοποίηση ΒΟΜΒΑ απο τους αγρότες: "Καλέστε ελικόπτερα να σας πάρουν"



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου