Ads 468x60px

.

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΛΟΙ στο συνεργείο με αυτό που αντίκρισαν !!

ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΛΟΙ στο συνεργείο με αυτό που αντίκρισαν !!




Κι όμως συνέβη και θα το δείτε στις φωτό που ακολουθούν. 

Όλοι στο συνεργείο έπαθαν σοκ με αυτό που αντίκρισαν. Ήταν κάτι που ακόμα και οι εργαζόμενοι σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων δεν βλέπουν κάθε μέρα.




Ένας οδηγός πήγε το αυτοκίνητο του για αλλαγή ελαστικών, και οι εργαζόμενοι εκεί έμειναν έκπληκτοι όταν διαπίστωσαν ότι τα ελαστικά του είχαν πλέον φθαρεί τόσο πολύ που η επιφάνεια τους είχε γίνει εντελώς λεία.

Παρόλα αυτά, ο συγκεκριμένος οδηγός είπε πως κυκλοφορούσε με αυτά τα λάσχτιχα τα τελευταία 5 χρόνια...





ΠΗΓΗ

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου