ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ | ΔΕΙΤΕ την επιστολή διαμαρτυρίας που υπέγραψε ο Βαγγέλης!!
"Οι απεγνωσμένοι μαθητές της Γαλακτοκομικής 2014-2015" είναι ο "τίτλος" της επιστολής διαμαρτυρίας που είχε υπογράψει και ο αδικοχαμένος Βαγγέλης Γιακουμάκης, με άλλους συμμαθητές του και την οποία είχε φέρει στη Βουλή η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, όπως ειπώθηκε νωρίτερα στην Ολομέλεια της Βουλής.
Δείτε την επιστολή.
............................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ | Μεγάλη ΔΙΚΑΙΩΣΗ για τον αδικοχαμένο Βαγγέλη!!
"Οι απεγνωσμένοι μαθητές της Γαλακτοκομικής 2014-2015" είναι ο "τίτλος" της επιστολής διαμαρτυρίας που είχε υπογράψει και ο αδικοχαμένος Βαγγέλης Γιακουμάκης, με άλλους συμμαθητές του και την οποία είχε φέρει στη Βουλή η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, όπως ειπώθηκε νωρίτερα στην Ολομέλεια της Βουλής.
Δείτε την επιστολή.
............................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ | Μεγάλη ΔΙΚΑΙΩΣΗ για τον αδικοχαμένο Βαγγέλη!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου