ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ | ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ για την υπόθεση του Βαγγέλη !!
Τρεις προσαγωγές για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη! Εντοπίστηκαν οι υβριστές - Πρόκειται για φοιτητές - Ο ένας γνώριζε τον 20χρονο φοιτητή και την παρέα των Κρητικών.
Μόλις λίγα 24ωρα μετά την κηδεία του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη στο Σελλί του Ρεθύμνου, οι αστυνομικοί που χειρίζονται την υπόθεση προχώρησαν στις πρώτες προσαγωγές. Πρόκειται για τρεις φοιτητές που ταυτοποιήθηκαν από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ως οι υβριστές του αυτόχειρα φοιτητή.
Ο εντοπισμός τους σύμφωνα με το Newsit έγινε μέσω διαδικτύου, έπειτα από ποινική δίωξη που άσκησε ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας κ. Ηλίας Ζαγοραίος κατά των διαχειριστών της ιστοσελίδας μέσω της οποίας δημοσιεύθηκαν τα επίμαχα υβριστικά σχόλια.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα τρία άτομα είναι από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Μυτιλήνη. Για τον ένα μάλιστα υπάρχουν πληροφορίες πως γνώριζε όχι μόνο τον άτυχο φοιτητή, αλλά και τους Κρητικούς που τον βασάνιζαν στη σχολή του. Τα στοιχεία δόθηκαν τη νύχτα από τη Google στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και τώρα ερευνάται τόσο η μεταξύ τους σχέση που θεωρείται δεδομένη, όσο και η σχέση τους με άτυχο Βαγγέλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη έχει γίνει έρευνα στα σπίτια τους και εντός της ημέρας αναμένεται να γίνουν επίσημες ανακοινώσεις από την αστυνομία.
Η κατάθεση της μάνας του Βαγγέλη Γιακουμάκη.
Εν τω μεταξύ, η ΕΛ.ΑΣ., αναμένεται να καλέσει τις επόμενες ημέρες για κατάθεση την μητέρα του Βαγγέλη για να καταγραφεί με λεπτομέρειες η τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί της το προηγούμενο βράδυ και κατά τη διάρκεια της οποίας φαίνεται να της ανακοίνωσε τα άσχημα βαθμολογικά αποτελέσματα.
Πάντως, η τελευταία τηλεφωνική κλήση που φαίνεται ότι δέχθηκε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης ήταν στις 12:53 το μεσημέρι της 6ης Φεβρουαρίου, μία ώρα πριν εξαφανιστεί, από έναν συμφοιτητή του που τον κάλεσε για να φάνε μαζί στο εστιατόριο της εστίας.
Η τηλεφωνική αυτή κλήση κράτησε μόλις 14 δευτερόλεπτα, δεν προέκυψε κάτι άλλο από αυτή και συν τοις άλλοις είχε αναφέρει εγκαίρως ο συγκεκριμένος φοιτητής την σύντομη αυτή τηλεφωνική επικοινωνία και στην κατάθεση που είχε δώσει στην Αστυνομία.
Σε κλοιό αστυνομικών η Γαλακτοκομική σχολή.
Εν τω μεταξύ η κοινωνία των Ιωαννίνων «βράζει» μετά τον θάνατο του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Και χθες, Πέμπτη, πραγματοποιήθηκε νέα συγκέντρωση έξω από τη Σχολή με τους διαδηλωτές να ζητούν να αποδοθεί δικαιοσύνη αλλά και να εξαπολύουν ύβρεις και απειλές κατά των σπουδαστών.
Οι φοιτητές επαναλαμβάνουν ότι ζουν έναν εφιάλτη καθώς διστάζουν πλέον να βγουν από το κτίριο και να φτάσουν μέχρι τις κοντινές καφετέριες, όπως συνήθιζαν να κάνουν όλο αυτό το διάστημα. Αποτέλεσμα της έντασης που επικρατεί είναι η Σχολή να αστυνομοκρατείται. Αστυνομικοί βρίσκονται τόσο περιμετρικά όσο και στο εσωτερικό του κτιρίου προκειμένου να προστατεύσουν τους σπουδαστές.
H ΕΛ.ΑΣ. δεν είναι σίγουρη για την αυτοκτονία του Βαγγέλη.
«Δεν είμαστε ακόμα σίγουροι για τίποτα. Το θρίλερ για τα αίτια του θανάτου του 20χρονου φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη δεν έχει λήξει».
Αυτό τονίζουν ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. που χειρίζονται την πολύκροτη υπόθεση και έχουν ανοίξει εκ νέου τον φάκελο των ερευνών.
Και αυτό γιατί η ιατροδικαστική εξέταση δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. «Περιμένουμε τα αποτελέσματα από τις τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις, όπως και τα αποτελέσματα από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, όπου έχουμε στείλει τον σουγιά με τον οποίο φέρεται να κόπηκε ο Βαγγέλης, τα ρούχα και άλλα αντικείμενα από τον περιβάλλοντα χώρο. Μπορεί να εντοπίσουμε για παράδειγμα κάποιο DNA ή κάποιο εύρημα από τις ιστολογικές που θα αλλάξει τη βάση των ερευνών», λέει αρμόδια πηγή από τα Ιωάννινα...
........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΚ | Η ΤΕΛΙΚΗ ΝΕΚΡΟΨΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ!!
Τρεις προσαγωγές για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη! Εντοπίστηκαν οι υβριστές - Πρόκειται για φοιτητές - Ο ένας γνώριζε τον 20χρονο φοιτητή και την παρέα των Κρητικών.
Μόλις λίγα 24ωρα μετά την κηδεία του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη στο Σελλί του Ρεθύμνου, οι αστυνομικοί που χειρίζονται την υπόθεση προχώρησαν στις πρώτες προσαγωγές. Πρόκειται για τρεις φοιτητές που ταυτοποιήθηκαν από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ως οι υβριστές του αυτόχειρα φοιτητή.
Ο εντοπισμός τους σύμφωνα με το Newsit έγινε μέσω διαδικτύου, έπειτα από ποινική δίωξη που άσκησε ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας κ. Ηλίας Ζαγοραίος κατά των διαχειριστών της ιστοσελίδας μέσω της οποίας δημοσιεύθηκαν τα επίμαχα υβριστικά σχόλια.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα τρία άτομα είναι από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Μυτιλήνη. Για τον ένα μάλιστα υπάρχουν πληροφορίες πως γνώριζε όχι μόνο τον άτυχο φοιτητή, αλλά και τους Κρητικούς που τον βασάνιζαν στη σχολή του. Τα στοιχεία δόθηκαν τη νύχτα από τη Google στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και τώρα ερευνάται τόσο η μεταξύ τους σχέση που θεωρείται δεδομένη, όσο και η σχέση τους με άτυχο Βαγγέλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη έχει γίνει έρευνα στα σπίτια τους και εντός της ημέρας αναμένεται να γίνουν επίσημες ανακοινώσεις από την αστυνομία.
Η κατάθεση της μάνας του Βαγγέλη Γιακουμάκη.
Εν τω μεταξύ, η ΕΛ.ΑΣ., αναμένεται να καλέσει τις επόμενες ημέρες για κατάθεση την μητέρα του Βαγγέλη για να καταγραφεί με λεπτομέρειες η τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί της το προηγούμενο βράδυ και κατά τη διάρκεια της οποίας φαίνεται να της ανακοίνωσε τα άσχημα βαθμολογικά αποτελέσματα.
Πάντως, η τελευταία τηλεφωνική κλήση που φαίνεται ότι δέχθηκε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης ήταν στις 12:53 το μεσημέρι της 6ης Φεβρουαρίου, μία ώρα πριν εξαφανιστεί, από έναν συμφοιτητή του που τον κάλεσε για να φάνε μαζί στο εστιατόριο της εστίας.
Η τηλεφωνική αυτή κλήση κράτησε μόλις 14 δευτερόλεπτα, δεν προέκυψε κάτι άλλο από αυτή και συν τοις άλλοις είχε αναφέρει εγκαίρως ο συγκεκριμένος φοιτητής την σύντομη αυτή τηλεφωνική επικοινωνία και στην κατάθεση που είχε δώσει στην Αστυνομία.
Σε κλοιό αστυνομικών η Γαλακτοκομική σχολή.
Εν τω μεταξύ η κοινωνία των Ιωαννίνων «βράζει» μετά τον θάνατο του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Και χθες, Πέμπτη, πραγματοποιήθηκε νέα συγκέντρωση έξω από τη Σχολή με τους διαδηλωτές να ζητούν να αποδοθεί δικαιοσύνη αλλά και να εξαπολύουν ύβρεις και απειλές κατά των σπουδαστών.
Οι φοιτητές επαναλαμβάνουν ότι ζουν έναν εφιάλτη καθώς διστάζουν πλέον να βγουν από το κτίριο και να φτάσουν μέχρι τις κοντινές καφετέριες, όπως συνήθιζαν να κάνουν όλο αυτό το διάστημα. Αποτέλεσμα της έντασης που επικρατεί είναι η Σχολή να αστυνομοκρατείται. Αστυνομικοί βρίσκονται τόσο περιμετρικά όσο και στο εσωτερικό του κτιρίου προκειμένου να προστατεύσουν τους σπουδαστές.
H ΕΛ.ΑΣ. δεν είναι σίγουρη για την αυτοκτονία του Βαγγέλη.
«Δεν είμαστε ακόμα σίγουροι για τίποτα. Το θρίλερ για τα αίτια του θανάτου του 20χρονου φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη δεν έχει λήξει».
Αυτό τονίζουν ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. που χειρίζονται την πολύκροτη υπόθεση και έχουν ανοίξει εκ νέου τον φάκελο των ερευνών.
Και αυτό γιατί η ιατροδικαστική εξέταση δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. «Περιμένουμε τα αποτελέσματα από τις τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις, όπως και τα αποτελέσματα από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, όπου έχουμε στείλει τον σουγιά με τον οποίο φέρεται να κόπηκε ο Βαγγέλης, τα ρούχα και άλλα αντικείμενα από τον περιβάλλοντα χώρο. Μπορεί να εντοπίσουμε για παράδειγμα κάποιο DNA ή κάποιο εύρημα από τις ιστολογικές που θα αλλάξει τη βάση των ερευνών», λέει αρμόδια πηγή από τα Ιωάννινα...
........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΚ | Η ΤΕΛΙΚΗ ΝΕΚΡΟΨΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου