ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ από τις έρευνες της Αστυνομίας για τον Βαγγέλη στην λίμνη των Ιωαννίνων!
Συνεχίζονται οι έρευνες της Αστυνομίας (και όχι μόνο) για τον εντοπισμό του Βαγγέλη Γιακουμάκη, ο οποίος εξαφανίστηκε πριν από ένα μήνα στα Ιωάννινα.
Όπως έγινε γνωστό, δύτες βούτηξαν στην λίμνη των Ιωαννίνων μήπως βρουν κάτι μεμπτό και εντόπισαν ορισμένα σημεία τα οποία χρίζουν άξια ερευνών.
Ωστόσο τα άσχημα νέα είναι πως οι συνεχείς βροχές δεν επιτρέπουν στις Αρχές να συνεχίσουν τις έρευνες και αυτό αναμένεται να γίνει εντός των επόμενων ημερών, όταν και θα βελτιωθεί ο καιρός.
Αξίζει να αναφέρουμε, πως σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής «Μία» του Star τα «χοντρά» πειράγματα κατά του Βαγγέλη από την ομάδα των φοιτητών από την Κρήτη, είχαν ξεκινήσει ήδη από το πρώτο έτος φοίτησής του στη σχολή. Μάλιστα, το Μάρτιο του 2014 καθηγήτρια της σχολής είχε καταθέσει σχετική αναφορά.
Οπως ανέφερε η ίδια πηγή, από εκεί και πέρα τα πράγματα ηρέμησαν για λίγο, ωστόσο, η άγρια κατάσταση την οποία ζούσε ο 20χρονος, τα πειράγματα και οι επιθέσεις επανήλθαν πρόσφατα και συγκεκριμένα, μέσα στον Ιανουάριο, 10 ημέρες περίπου πριν εξαφανιστεί.
Μάλιστα, στην εκπομπή αναφέρθηκε ότι λίγες ημέρες πριν την εξαφάνιση του Βαγγέλη στη σχολή είχε επιστρέψει ο αρχηγός της ομάδας των Κρητικών για να πάρει το δίπλωμά του, κάτι το οποίο έχει καταγραφεί στο πόρισμα.
Οπως αναφέρθηκε στην εκπομπή, στο πόρισμα υπάρχουν και ανατριχιαστικές μαρτυρίες συμφοιτητών του Βαγγέλη που μιλούν για το bullying που δεχόταν. Ανάμεσα στα άλλα, τον έδεναν στην καρέκλα, τον κλείδωναν στη ντουλάπα και ο ίδιος φοβόταν να πάει ακόμη και στην τουαλέτα τα βράδια.
Τέλος, στην εκπομπή αναφέρθηκε ότι μέσα στο πόρισμα υπάρχει και μαρτυρία για παρέμβαση πολιτικού.
Σημειώνεται ότι το πόρισμα έχει ολοκληρωθεί, έχει παραδοθεί στους αρμοδίους και τη Δευτέρα θα συνεδριάσει το ΔΣ της σχολής για να λάβει τις αποφάσεις του...
.............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
EKTAKTO | ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ! ΝΕΚΡΗ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ…
Συνεχίζονται οι έρευνες της Αστυνομίας (και όχι μόνο) για τον εντοπισμό του Βαγγέλη Γιακουμάκη, ο οποίος εξαφανίστηκε πριν από ένα μήνα στα Ιωάννινα.
Όπως έγινε γνωστό, δύτες βούτηξαν στην λίμνη των Ιωαννίνων μήπως βρουν κάτι μεμπτό και εντόπισαν ορισμένα σημεία τα οποία χρίζουν άξια ερευνών.
Ωστόσο τα άσχημα νέα είναι πως οι συνεχείς βροχές δεν επιτρέπουν στις Αρχές να συνεχίσουν τις έρευνες και αυτό αναμένεται να γίνει εντός των επόμενων ημερών, όταν και θα βελτιωθεί ο καιρός.
Αξίζει να αναφέρουμε, πως σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής «Μία» του Star τα «χοντρά» πειράγματα κατά του Βαγγέλη από την ομάδα των φοιτητών από την Κρήτη, είχαν ξεκινήσει ήδη από το πρώτο έτος φοίτησής του στη σχολή. Μάλιστα, το Μάρτιο του 2014 καθηγήτρια της σχολής είχε καταθέσει σχετική αναφορά.
Οπως ανέφερε η ίδια πηγή, από εκεί και πέρα τα πράγματα ηρέμησαν για λίγο, ωστόσο, η άγρια κατάσταση την οποία ζούσε ο 20χρονος, τα πειράγματα και οι επιθέσεις επανήλθαν πρόσφατα και συγκεκριμένα, μέσα στον Ιανουάριο, 10 ημέρες περίπου πριν εξαφανιστεί.
Μάλιστα, στην εκπομπή αναφέρθηκε ότι λίγες ημέρες πριν την εξαφάνιση του Βαγγέλη στη σχολή είχε επιστρέψει ο αρχηγός της ομάδας των Κρητικών για να πάρει το δίπλωμά του, κάτι το οποίο έχει καταγραφεί στο πόρισμα.
Οπως αναφέρθηκε στην εκπομπή, στο πόρισμα υπάρχουν και ανατριχιαστικές μαρτυρίες συμφοιτητών του Βαγγέλη που μιλούν για το bullying που δεχόταν. Ανάμεσα στα άλλα, τον έδεναν στην καρέκλα, τον κλείδωναν στη ντουλάπα και ο ίδιος φοβόταν να πάει ακόμη και στην τουαλέτα τα βράδια.
Τέλος, στην εκπομπή αναφέρθηκε ότι μέσα στο πόρισμα υπάρχει και μαρτυρία για παρέμβαση πολιτικού.
Σημειώνεται ότι το πόρισμα έχει ολοκληρωθεί, έχει παραδοθεί στους αρμοδίους και τη Δευτέρα θα συνεδριάσει το ΔΣ της σχολής για να λάβει τις αποφάσεις του...
.............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
EKTAKTO | ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ! ΝΕΚΡΗ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ…



re paliomlkes stamatiste na koroidevete ton kosmo vazontas sta arthra titlous mono gia na prokalesete to endiaferon..karagiozhdes
ΑπάντησηΔιαγραφή