ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ το μήνυμα της ξαδέλφης του Βαγγέλη στο Facebook!!
Με ένα συγκινητικό μήνυμα στο Facebook η ξαδέλφη του Βαγγέλη Γιακουμάκη αποχαιρετά τον αδικοχαμένο φοιτητή της Γαλακτοκομικής Σχολής.
«Το μαρτύριο που περνούσε δεν το χωρά ανθρώπου νους. Εμπόδισαν τον Βαγγέλη μας να έχει μία φυσιολογική ζωή και του στέρησαν το δικαίωμα της ζωής. Και έτσι... πάει ο Βαγγέλης μας. Μας άφησε για την πόλη των αγγέλων. Θα σε θυμόμαστε όλοι ματάκια μου γελαστά. Και σου υποσχόμαστε όλοι εμείς, φίλοι και συγγενείς, ότι αυτοί που έφταιξαν με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, θα πληρώσουν», έγραψε μεταξύ άλλων η ξαδέλφη του Βαγγέλη στο facebook...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :
Με ένα συγκινητικό μήνυμα στο Facebook η ξαδέλφη του Βαγγέλη Γιακουμάκη αποχαιρετά τον αδικοχαμένο φοιτητή της Γαλακτοκομικής Σχολής.
«Το μαρτύριο που περνούσε δεν το χωρά ανθρώπου νους. Εμπόδισαν τον Βαγγέλη μας να έχει μία φυσιολογική ζωή και του στέρησαν το δικαίωμα της ζωής. Και έτσι... πάει ο Βαγγέλης μας. Μας άφησε για την πόλη των αγγέλων. Θα σε θυμόμαστε όλοι ματάκια μου γελαστά. Και σου υποσχόμαστε όλοι εμείς, φίλοι και συγγενείς, ότι αυτοί που έφταιξαν με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, θα πληρώσουν», έγραψε μεταξύ άλλων η ξαδέλφη του Βαγγέλη στο facebook...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :
.............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ | ΔΕΙΤΕ το πόρισμα του ιατροδικαστή για τον άτυχο Βαγγέλη!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου