Ads 468x60px

.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ το μήνυμα της αδελφής του Βαγγέλη στο Facebook !!

ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ το μήνυμα της αδελφής του Βαγγέλη στο Facebook !!
ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ το μήνυμα της αδελφής του Βαγγέλη στο Facebook !!







Αυτό είναι το ΠΡΩΤΟ μήνυμα της αδελφής του Γιακουμάκη στο Facebook.

Μια ημέρα μετά την κηδεία του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη, η αδελφή του. έγραψε λίγα λόγια στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook για εκείνον, θέλοντας να ευχαριστήσει όλο τον κόσμο που συμπαραστέκεται στην οικογένειά της.





«Βρήκαμε τον Βαγγέλη μας... τώρα όλα θα πάρουν το δρόμο τους!!! ...Αυτοί που ευθύνονται θα ‪#‎ΠΛΗΡΏΣΟΥΝ‬!!!!... Ευχαριστούμε όλο τον κόσμο που είναι δίπλα μας και μας στηρίζουν σε αυτό τον αγώνα...!!!» ήταν το πρώτο μήνυμα της Ελένης Γιακουμάκη, η οποία ζητά να αποδοθεί δικαιοσύνη.

Την περασμένη Κυριακή γράφτηκε η τελευταία πράξη της ιστορίας. Ο Βαγγέλης βρέθηκε. Νεκρός μέσα σε ένα χαντάκι. 800 μέτρα μακριά από την Γαλακτοκομική Σχολή, όπου φοιτούσε!

Η αυλαία των ερευνών για τον εντοπισμό του άτυχου φοιτητή, ο οποίος είχε εξαφανιστεί από τις 6 Φεβρουαρίου, έπεσε και τώρα όλη η Ελλάδα ζητά την δικαίωση.

Η αδελφή του από την πρώτη ημέρα που εξαφανίστηκε ο 20χρονος έδωσε τον δικό της αγώνα για να βρεθεί ο άτυχος φοιτητής...
.................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ | ΕΣΠΑΣΕ και μαρτύρησε το "πρόσωπο" κλειδί στην υπόθεση του Βαγγέλη!!


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου