ΠΑΓΩΣΑΝ όλοι απο τα ουρλιαχτά της μάνας της Μενεγάκη | Τι συνέβη χθες το βράδυ;;
Η κυρία Ζέτα, η μητέρα της Ελένης Μενεγάκη χθες ούρλιαζε.
Σύμφωνα με το Gossip-tv, η παρουσιάστρια όπως είπε κατάλαβε ότι ο γιος της, Άγγελος θα την κυνηγούσε και είπε:
«Μετά αντιλαμβάνομαι ότι ήταν συνεχόμενο... και κατάλαβα ότι έχασα το...»
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :
Η κυρία Ζέτα, η μητέρα της Ελένης Μενεγάκη χθες ούρλιαζε.
Σύμφωνα με το Gossip-tv, η παρουσιάστρια όπως είπε κατάλαβε ότι ο γιος της, Άγγελος θα την κυνηγούσε και είπε:
«Μετά αντιλαμβάνομαι ότι ήταν συνεχόμενο... και κατάλαβα ότι έχασα το...»
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου