Ads 468x60px

.

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

ΔΕΙΤΕ φωτό | ΤΟ ΤΑΜΑ και η ΜΥΣΤΙΚΗ επίσκεψη Ελένης- Ματέο στο μοναστήρι με το μωρό τους

ΔΕΙΤΕ φωτό | ΤΟ ΤΑΜΑ και η ΜΥΣΤΙΚΗ επίσκεψη Ελένης- Ματέο στο μοναστήρι με το μωρό τους






Με μεγάλη κατάνυξη, ευλάβεια αλλά και με άκρα μυστικότητα την περασμένη Πέμπτη η Ελένη Μενεγάκη και ο σύντροφός της Μάκης Παντζόπουλος πέρασαν την πόρτα της Μονής του Αγίου Παντελεήμονα στην Πεντέλη κρατώντας εκείνη σφιχτά στην αγκαλιά της την μπέμπα της και έχοντας μαζί τους τις κόρες της Βαλέρια και Λάουρα να τους συνοδεύουν. 

Πέρασαν κιόλας 51 μέρες από τις 29/3 που η γνωστλη παρουσιάστρια έφερε στον κόσμο το μωρό της, που τη γέμισε χαρά και την έκανε να νιώσει για ακόμα μία φορά την ευτυχία της μητρότητας - ακριβώς η χρονική στιγμή που οι λεχώνες παίρνουν την ευχή από την εκκλησία για το νεογέννητο μωρό τους. Έτσι μετά την εκπομπή της στο Studio Pro εκείνο το απόγευμα η Ελένη τα είχε προγραμματίσει όλα.

Πέρασε από το σπίτι της, πήρε τις κόρες της και μαζί με την οικογένειά της -εκτός του Άγγελου- κατευθύνθηκαν στο μοναστήρι. Ο φακός του YOU τούς ακολούθησε σε όλη τη διαδρομή και ήταν κατ' αποκλειστικότητα εκεί καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής τους μέχρι να πάρουν την ευχή, να προσκυνήσουν και να εκπληρώσουν το τάμα τους στον Άγιο. 





Η Ελένη δεν είναι η πρώτη φορά που δείχνει την βαθιά της πίστη και ευλάβεια στον Θεό, αφού έχοντας την μπέμπα της αγκαλιά έμειναν με την οικογένειά της στον ιερό χώρο τουλάχιστον για μία ώρα. 

Την επόμενη μέρα εκείνη εμφανίστηκε στην εκπομπή όμορφη και λαμπερή -όπως πάντα- αλλά το λαιμό της κοσμούσε ένα ξύλινο σταυρουδάκι που της έδωσε ο ηγούμενος της Μονής και που εκείνη δεν πρόκειται να το αποχωριστεί ποτέ. Είναι η ευχή και η προστασία για την ίδια και το παιδί της...



.............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ :
«ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΛΙΛΙΚΑ» | Τα ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ της Μενεγάκη ακούστηκαν έξω απο τη βίλα...


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου