ΤΩΡΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ | ΦΩΤΙΑ σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ !!
Ακολουθούν ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΝΙΚΟΥ απο έντρομους επιβάτες..
Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Καλαμάτα – Αθήνα, έπιασε φωτιά σήμερα, πριν λίγη ώρα στα Παραδείσια, στον αυτοκινητόδρομο.
Η φωτιά εκδηλώθηκε στο πίσω μέρος του οχήματος. Ο οδηγός σταμάτησε και οι επιβάτες απομακρύνθηκαν έγκαιρα από το λεωφορείο.
Η Πυροσβεστική έσπευσε αμέσως στον τόπο του συμβάντος και απέτρεψε τα χειρότερα, σβήνοντας τη φωτιά. Μετά την αναστάτωση το ταξίδι συνεχίστηκε με άλλο λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
ΠΗΓΗ
Ακολουθούν ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΝΙΚΟΥ απο έντρομους επιβάτες..
Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Καλαμάτα – Αθήνα, έπιασε φωτιά σήμερα, πριν λίγη ώρα στα Παραδείσια, στον αυτοκινητόδρομο.
Η φωτιά εκδηλώθηκε στο πίσω μέρος του οχήματος. Ο οδηγός σταμάτησε και οι επιβάτες απομακρύνθηκαν έγκαιρα από το λεωφορείο.
Η Πυροσβεστική έσπευσε αμέσως στον τόπο του συμβάντος και απέτρεψε τα χειρότερα, σβήνοντας τη φωτιά. Μετά την αναστάτωση το ταξίδι συνεχίστηκε με άλλο λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
ΠΗΓΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου